Gjest Ilker Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Hvilke kvaliteter har Aftenpostens helgebilag, A-magasinet, som annonsør for ulike reklameannonser? La oss si at du var ansvarlig for en reklamekampanje for SAS. Hvilke argumenter ville du brukt for at annonsen skulle settes inn i A-magasinet?(fremfor i et annet medium). Aftenposten er Norges nest største avis, så man ville naturligvis nå mange mennesker med budskapet sitt. Men finns det også andre argumenter til å velge nettopp A-magasinet? (seriøsitet osv.) 0 Siter
Gjest mener jeg Skrevet 15. mars 2008 Skrevet 15. mars 2008 Vi tro det er av stor betydning hvorvidt lesergruppen er sammenfallende med den gruppen annonsøren ønsker å nå. 0 Siter
kvitre Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det er et magasin for opplyste og kvalitetsbevisste forbrukere som ønsker å gå i dybden på saker i nyhetsbildet. De faste spaltene kan også si litt om hvem lesergruppen er: Psykologi, samliv, familieliv, vitenskap, mat. Antakelig leses magasinet av de som tar beslutninger om innkjøp i familien 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.