Gå til innhold

Høy?

Gjest Diba

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en 16 år gammel jente som har hatt anoreksia i 1 år. jeg var nede på 34 kg men gikk opp til 56 og der er jeg nå.. har hatt mensen 2 ganger siden jeg gikk opp i vekt. Jeg er 162,5cm og lurer bare på kan jeg bli høyere? mor er 168cm og far 170cm. Håper jeg får svar:) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste jenter er vel utvokste i lengden når de er 16 år, men kroppen kan ennå forandre seg med tanke på kvinnelige former.

Selv er jeg mye mindre enn deg og det går bra det og. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neppe siden faren din er så lav:)

Det kommer an på. Foreldrene mine har ca samme høyde som Dibas, mens jeg er 1.80. Arv etter bestefar. Ingen andre i familien er særlig høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annakan

Det kommer an på. Foreldrene mine har ca samme høyde som Dibas, mens jeg er 1.80. Arv etter bestefar. Ingen andre i familien er særlig høye.

Er ikke så stor sannsynlighet for at Diba blir 180 plutselig når hun er 162 i en alder av 16 år da.

Jenter er ofte utvokst når de er 15.

Har dog ei tante som vokste til hun var 22, men hun kom særdeles sent i puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...