Gå til innhold

høy?

Gjest Diba

Anbefalte innlegg

Hei Jeg er en 16 år gammel jente som har hatt anoreksia i 1 år. jeg var nede på 34 kg men gikk opp til 56 og der er jeg nå.. har hatt mensen 2 ganger siden jeg gikk opp i vekt. Jeg er 162,5cm og lurer bare på kan jeg bli høyere? mor er 168cm og far 170cm. Håper jeg får svar:) takk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at man ikke vokser noe særlig mer etter at man har fått menstruasjon. Hvor nøyaktig dette er, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man ikke vokser noe særlig mer etter at man har fått menstruasjon. Hvor nøyaktig dette er, vet jeg ikke.

Det tror jeg er en gammel myte - nå får jo barn ned i 10-årsalderen mensen, og de har nok igjen litt voksing, ellers blir det en kort verden i fremtiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annakan

Det tror jeg er en gammel myte - nå får jo barn ned i 10-årsalderen mensen, og de har nok igjen litt voksing, ellers blir det en kort verden i fremtiden:-)

man vokser ca 6 cm etter første menstruasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man vokser ca 6 cm etter første menstruasjon.

Tror ikke at det er noen eksakt vitenskap, og er nok veldig individuelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annakan

Tror ikke at det er noen eksakt vitenskap, og er nok veldig individuelt:-)

du så det sto "ca." ja?

legevitenskapen har nå kommet frem til at så er så.

og stemmer godt på de fleste det :)

og selv om flere får menstruasjonen tidligere enn før, er vi også høyere enn før, da vi ikke er så underernært. Er nok heller ikke slik at et flertall får mensen som 10-åringer heller.

Selv var jeg tidlig ute, fikk den da jeg var 11, og er ca 160 og svært så fornøyd med det.

Og vokste ca 6 cm etter jeg fikk mensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være - bare noe jeg har hørt en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...