Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har fått en vill idè, vi har kjøpt partytelt til å ha ved campingvognen. De fleste fylle dem med bord og stoler. Jeg ser for meg en brukt (enkel) sofa der jeg :)

Hvem kan finne den flotteste sofaen til meg? Jeg vet de har endel på finn, men er det noen andre slike steder å lete? Jeg har ikke kikket på finn enda, så forslag mottas med takk ;)

Billigst mulig siden den antaklig går på dynga etter sommeren. Tenkte å dekke den til med tepper og slikt.

For ordens skyld, vi har fortelt til vognen, men der skal tv stå i sofakroken, så da blir det nok at ungene sitter der og koser seg på kveldstid. Vi voksne kan ha besøk i partyteltet ;)

candyqueen_83
Skrevet

Haha, guri så tøff :)

Synd den er helt oppe i trondheim :) Litte langt unna meg det.

Det er bare løst trekk på den tror jeg. Så kan jo bare finne en annen av samme type og kjøpe et trekk :o)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Skal ha "sofaen"din i bakhodet! Skal den være "svulstig" med løveføtter? Og "pisse" gul? "ler" Unnskyld men ler for meg selv her nå! ikke bli fornærmet! Men så for meg "den svære sofaen" i forteltet ditt! "humre"

lover å si ifra hvis jeg finner noe! hmmmnnnnnnnnnn! "morsomt"

Tror jeg legger meg jeg!!

Skrevet

Skal ha "sofaen"din i bakhodet! Skal den være "svulstig" med løveføtter? Og "pisse" gul? "ler" Unnskyld men ler for meg selv her nå! ikke bli fornærmet! Men så for meg "den svære sofaen" i forteltet ditt! "humre"

lover å si ifra hvis jeg finner noe! hmmmnnnnnnnnnn! "morsomt"

Tror jeg legger meg jeg!!

hehe, godt dette morer deg :) Vi flirer igrunnen selv også.

Vi har sofa i forteltet, men vil ha en i partyteltet også. Ingen andre har det tror jeg. Liker å være litt sprø ;)

Skrevet

Haha, guri så tøff :)

Synd den er helt oppe i trondheim :) Litte langt unna meg det.

Den har ikea hatt i 100 år, så du får sikkert tak i den. Man må ha puter i ryggen ellers er den vond å sitte i...

Gjest trolline
Skrevet

he-he vi har hatt Campingvogn med stort fortelt.

Og i forteltet hadde vi en hjørnesallong( brukt for overnattingsgjester) ett rundt furubord ...til og med en furuseksjon! og lamper rundt omkring.Det ble kjempekoselig! Nå står det Hytte der.:0)

Skrevet

he-he vi har hatt Campingvogn med stort fortelt.

Og i forteltet hadde vi en hjørnesallong( brukt for overnattingsgjester) ett rundt furubord ...til og med en furuseksjon! og lamper rundt omkring.Det ble kjempekoselig! Nå står det Hytte der.:0)

Hehe, det høres ut som dere hadde det koselig der. Har dere bygget hytte istedenfor? Jeg fant nettopp, og har akkurat nå handlet sofa til partyteltet, med lite bord kr 600,- kjempegreit!

I høst kjøpte vi brukt sofa til å ha i forteltet, den var også veldig fin. Så nå skal det blir livat gitt :)

Skrevet

Den sofaen var grå. Men ser god ut å ligge på, så jeg får gratulere deg nå! ;-)

Grå ja, ikke så livlig i fargen, men det finnes jo tepper å pynte den opp med. Det beste av alt, jeg kjenner personen jeg handlet den av. Litt tryggere liksom. Takk :)

Gjest trolline
Skrevet

Hehe, det høres ut som dere hadde det koselig der. Har dere bygget hytte istedenfor? Jeg fant nettopp, og har akkurat nå handlet sofa til partyteltet, med lite bord kr 600,- kjempegreit!

I høst kjøpte vi brukt sofa til å ha i forteltet, den var også veldig fin. Så nå skal det blir livat gitt :)

så fint da! :0)

joda, vi har en liten hytte der nå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...