Gjest lurerpådetjeg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Datan husker alle søkeord jeg har søkt på og det liker jeg ikke. Er det noen måte å slette/stoppe det på 0 Siter
vintermor Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Gå inn på verktøy når du har intenett åpen. Velg altenativer for internett. Velg generelt og gå til leserlogg og trykk slett. 0 Siter
Gjest lurerpådetjeg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Gå inn på verktøy når du har intenett åpen. Velg altenativer for internett. Velg generelt og gå til leserlogg og trykk slett. Takk for rask og god hjelp. Er det slik at jeg må gjøre dette jevnlig eller slutter den å lagre også når jeg har gjort det en gang ? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 "Verktøy", "alternativer for internett", "innhold". Litt nede på siden der står det "Autofullfør". Velg "innstillinger". Der kan du selv velge hva maskinen skal foreslå av tidligere oppføringer. 0 Siter
Gjest lurerpådetjeg Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 "Verktøy", "alternativer for internett", "innhold". Litt nede på siden der står det "Autofullfør". Velg "innstillinger". Der kan du selv velge hva maskinen skal foreslå av tidligere oppføringer. Flott! Nå er den innstilt på å huske leserlogg 0 dager. Det blir bra. Takk for god hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.