Gå til innhold

Blåmerker etter fysioterapibehandling

Anbefalte innlegg

Gjest til behandling
Skrevet

Jeg har et par digre blåmerker som kom etter en hardhendt fysioterapeut. Er det vanlig?

Gjest zilja
Skrevet

Det må ha vært veldig hardhendt behandling :o Har aldri opplevd å få merker etter fysikalsk behandling.

Skrevet

Da er det ett overgrep/misshandling, søk til nærmeste krisesenter umiddelbart! :-)))

Gjest mallet
Skrevet

Har jeg også opplevd. Av og til er det nødvendig med hardhendt behandling for å komme skikkelig til på de verste muskelknutene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er vanskelig å vurdere hvor hardhendt behandling du har fått, bare ut i fra opplysningen om at du har fått blåmerker.

Noen får blåmerker mye lettere enn andre.

Men det er ikke unormalt at fysioterapeuten må ta i litt. Om du syntes det var smertefult, så må du neste gang si i fra om det, og be fysioterapeuten være litt mer forsiktig.

Skrevet

Det må ha vært veldig hardhendt behandling :o Har aldri opplevd å få merker etter fysikalsk behandling.

Som det var sagt her, så får noen lettere blåmerker enn andre. Jeg har sett så mishandlet ut etter besøk hos fysioterapeut, at det er nesten flaut.

Jeg har kun vært til 2 stk i løpet av mitt liv, den ene hardhendt og den andre kjente du knapt tok i deg. Der er jeg helt sluttet å gå, da foretrekker jeg heller å være blå. (Jøss det rimet :)

Men han sier at jeg må si fra altså, men jeg biter tennene sammen og holder ut. :o Skal man få bukt med triggerpunktene, må man dypt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...