Gjest til behandling Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Jeg har et par digre blåmerker som kom etter en hardhendt fysioterapeut. Er det vanlig? 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det må ha vært veldig hardhendt behandling Har aldri opplevd å få merker etter fysikalsk behandling. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Da er det ett overgrep/misshandling, søk til nærmeste krisesenter umiddelbart! :-))) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Har jeg også opplevd. Av og til er det nødvendig med hardhendt behandling for å komme skikkelig til på de verste muskelknutene. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det er vanskelig å vurdere hvor hardhendt behandling du har fått, bare ut i fra opplysningen om at du har fått blåmerker. Noen får blåmerker mye lettere enn andre. Men det er ikke unormalt at fysioterapeuten må ta i litt. Om du syntes det var smertefult, så må du neste gang si i fra om det, og be fysioterapeuten være litt mer forsiktig. 0 Siter
Tyroll Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det må ha vært veldig hardhendt behandling Har aldri opplevd å få merker etter fysikalsk behandling. Som det var sagt her, så får noen lettere blåmerker enn andre. Jeg har sett så mishandlet ut etter besøk hos fysioterapeut, at det er nesten flaut. Jeg har kun vært til 2 stk i løpet av mitt liv, den ene hardhendt og den andre kjente du knapt tok i deg. Der er jeg helt sluttet å gå, da foretrekker jeg heller å være blå. (Jøss det rimet Men han sier at jeg må si fra altså, men jeg biter tennene sammen og holder ut. Skal man få bukt med triggerpunktene, må man dypt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.