Gå til innhold

Torkild vant kampen.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva syns dere om det?

Jeg syns det var helt greit siden han har vært der lengst :)

Men han og mammaen har et merkverdig forhold,hmf,hun sa jo det i går at de var sikkert tettere en mødre og sønner flest.

Skrevet

Ho tørker han sikkert i rompa (fortsatt) etter han har vært på do.

Gjest Karnaffel
Skrevet

Har sikkert noe med den krefthistorien å gjøre.

Skrevet

Jeg skjønte mer av forholdet dem imellom etter at vi fikk vite på God Kveld Norge at han hadde hatt lymfeknutekreft som 9-åring. Da er det klart det blir mye tettere enn vanlig.

Synes litt synd på Eren, han virka som en trivelig og real arbeidskar, heiet egentlig på ham.

Skrevet

Jeg syns også det var helt greit, selv om jeg hadde håpet på at Eren skulle vinne. Nå har nesten alle de jeg liker gått ut en etter en:(

Kjipt at vi må vente en hel uke for å se fortsettelsen. Er spent på hvem Eren valgte som storbonde, og hva Geir O og kjæresten krangler om.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Jeg skjønte mer av forholdet dem imellom etter at vi fikk vite på God Kveld Norge at han hadde hatt lymfeknutekreft som 9-åring. Da er det klart det blir mye tettere enn vanlig.

Synes litt synd på Eren, han virka som en trivelig og real arbeidskar, heiet egentlig på ham.

Det samme tenkte jeg, og så virker det kanskje som om hun er enslig mor ..... kanskje han er enebarn også, og da vil de vel naturlig nok få et spesielt forhold.

Gjest ikkje akkurat no
Skrevet

Har også hatt et kreftsykt barn, men oppfører oss ikke slik vi, og kommer nok heller aldri til og gjøre det! Det er for meg FOR spesielt...

Ser andre her nevner at han er enebarn og at moren er alenemor, det stemmer ikke. Hun er gift med faren og han har ei lillesøster.

Det forholdet dem imellom kan ikke forsvares, det er kvalmt...

Skrevet

Ho tørker han sikkert i rompa (fortsatt) etter han har vært på do.

Ja vet du? Det tror jeg og *LOL*

Hun sa noe om da han for til øya, at det er første natten de hadde vært fra hverandre, eller noe i den dur.

Hallo...snakker vi om en 4-åring? :)

Men men, jeg synest nå likevel det var greit at Torkil vant, det har vel noe med at han har vært der lengst.

Men nå skal jeg ikke begi meg utpå en slik diskusjon igjen.....da bare utarter det seg som det gjorde med Vivola forrige lørdag. Jeg ville ikke gått inn i Farmen med kun det mål for øyet å vinne en hytte og bil. Tenk på det jeg ville fått oppleve, det hadde vært minner for livet. Vivola var ikke enig.

Gjest Vannfrukt
Skrevet

Han heter Torkel.

Skjønner ikke hvorfor alle kaller ham for Torkild og Torkil.

Gjest D*lilith
Skrevet

Han heter Torkel.

Skjønner ikke hvorfor alle kaller ham for Torkild og Torkil.

Er det så nøye da?

AneM1365380603
Skrevet

Ja vet du? Det tror jeg og *LOL*

Hun sa noe om da han for til øya, at det er første natten de hadde vært fra hverandre, eller noe i den dur.

Hallo...snakker vi om en 4-åring? :)

Men men, jeg synest nå likevel det var greit at Torkil vant, det har vel noe med at han har vært der lengst.

Men nå skal jeg ikke begi meg utpå en slik diskusjon igjen.....da bare utarter det seg som det gjorde med Vivola forrige lørdag. Jeg ville ikke gått inn i Farmen med kun det mål for øyet å vinne en hytte og bil. Tenk på det jeg ville fått oppleve, det hadde vært minner for livet. Vivola var ikke enig.

Litt uenigheter tåler vi, det er jo det som skaper gode diskusjoner :)

Skrevet

Litt uenigheter tåler vi, det er jo det som skaper gode diskusjoner :)

Ja bevars, det var ikke slik ment.:) Ikke uenighetene, men vridningen på kommentarene, om det å kverulere og å ikke forholde seg til det man skriver. Det blir litt provoserende av og til

Men jeg tåler nå det også jeg da :)

Gjest trolline
Skrevet

Har også hatt et kreftsykt barn, men oppfører oss ikke slik vi, og kommer nok heller aldri til og gjøre det! Det er for meg FOR spesielt...

Ser andre her nevner at han er enebarn og at moren er alenemor, det stemmer ikke. Hun er gift med faren og han har ei lillesøster.

oppføre seg slik??????? Er det noe jeg har gått klipp av?

Hvis hun opfører seg som en Hønemor...p.g.a at han har vært mye syk...så er det vel ikke så rart da? For å være bare 20 år, synes jeg , han er ganske moden for alderen.Kjenner noen 20 åringer , som virkelig er mamma dalter :0)

Gjest D*lilith
Skrevet

Hvem er Torkil og hva vant han?

Tvedkampen på farmen...

Gjest Elextra
Skrevet

Tvedkampen på farmen...

Aha... Farmen følger jeg ikke med på.

Skrevet

Det samme tenkte jeg, og så virker det kanskje som om hun er enslig mor ..... kanskje han er enebarn også, og da vil de vel naturlig nok få et spesielt forhold.

Nei, det er han ikke. :o) Man leser da Se&Hør! Eller hva det nå var - bladde gjennom et blad her en gang hvor det sto at han bodde hos mormor som var blitt enke for å hjelpe hennes mens de andre søsknene bodde hjemme hos mor (og far?).

Skrevet

din mening...

Gjest synsnåjeg
Skrevet

He he litt vel drøyt med kyss ( på kinnet dog..) for åpent kamera.

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor har de et rart forhold? Jeg synes det er kjempekoselig å se at de har et så godt forhold og tenker at slike gutter sikkert blir flotte ektemenn - med mindre de går til mor for å klage over dama da ;)

Torkil er vel ikke gamle karen? 20 år? Jeg blir sikkert like omsorgsfull overfor mine barn når de fyller tjue ;) Må legge til at jeg ikke har sett alle episodene av Farmen da, så det er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...