Gå til innhold

Torkild vant kampen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har de et rart forhold? Jeg synes det er kjempekoselig å se at de har et så godt forhold og tenker at slike gutter sikkert blir flotte ektemenn - med mindre de går til mor for å klage over dama da ;)

Torkil er vel ikke gamle karen? 20 år? Jeg blir sikkert like omsorgsfull overfor mine barn når de fyller tjue ;) Må legge til at jeg ikke har sett alle episodene av Farmen da, så det er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg....

Enig! Jeg har heller ikke sett nok til å uttale meg, kanskje..men men.

Dessuten klipper vel gjerne TV2 slik at det oppstår stereotypier...

Tror og håper at min gutt vil være voksen nok til å ta imot et kyss på kinnet fra meg når han blir 20... Nå som han er tenåring vil han helst ikke at kamerater ser at jeg klemmer ham,- men hjemme er det greit...

Skrevet

Har også hatt et kreftsykt barn, men oppfører oss ikke slik vi, og kommer nok heller aldri til og gjøre det! Det er for meg FOR spesielt...

Ser andre her nevner at han er enebarn og at moren er alenemor, det stemmer ikke. Hun er gift med faren og han har ei lillesøster.

Det forholdet dem imellom kan ikke forsvares, det er kvalmt...

"Det forholdet dem imellom kan ikke forsvares, det er kvalmt..."

Jeg synes igrunn det ser litt merkelig ut selv, men dine ord høres ut som om de har noe virkelig upassende på gang, så her er det din tolkning som er mest kvalm...

Gjest trolline
Skrevet

Hvorfor har de et rart forhold? Jeg synes det er kjempekoselig å se at de har et så godt forhold og tenker at slike gutter sikkert blir flotte ektemenn - med mindre de går til mor for å klage over dama da ;)

Torkil er vel ikke gamle karen? 20 år? Jeg blir sikkert like omsorgsfull overfor mine barn når de fyller tjue ;) Må legge til at jeg ikke har sett alle episodene av Farmen da, så det er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg....

syns det er kjempekoselig selv. Hun viser masse omsorg! Herlig. Jeg susser da gutten min enda..når jeg får sjans til det:0) Han er 30 år! he-he..koselig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...