Gå til innhold

Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Gjest syns det er rart
Skrevet

Jeg har alltid ført at jeg har vært heterofil! Men jeg husker en gang i ungdommen at jeg ble kåt av ordet "bryster" (jeg er selv jente). Hva betyr egentlig det???

Skrevet

Er det så viktig å analysere da? Det er vel hva du føler nå i dag du bør forholde deg til.

Skrevet

Det betyr da egentlig ingenting:-) At du én gang i ungdommen ble kåt av noe, har ingenting å si for hvordan du reagerer nå. Hvis du blir tiltrukket av menn nå, så er du heterofil, blir du tiltrukket av jenter er di homofil, blir du tiltrukket av begge kjønn er du bifil:-)

Gjest syns det er rart
Skrevet

Det betyr da egentlig ingenting:-) At du én gang i ungdommen ble kåt av noe, har ingenting å si for hvordan du reagerer nå. Hvis du blir tiltrukket av menn nå, så er du heterofil, blir du tiltrukket av jenter er di homofil, blir du tiltrukket av begge kjønn er du bifil:-)

Jeg blir ikke tiltrukket av jenter. Men hvorfor ble jeg likevel kåt av det ordet? Det er liksom to motsetninger...

Skrevet

Jeg blir ikke tiltrukket av jenter. Men hvorfor ble jeg likevel kåt av det ordet? Det er liksom to motsetninger...

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det? I ungdommen har man mange forskjellige følelser, og reagerer uforklarlig i enkelte situasjoner... Det er DAGENS situasjon jeg synes du skal ta utgangspunkt i... (hvor gammel er du egenlig?)

Gjest syns det er rart
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du henger deg opp i det? I ungdommen har man mange forskjellige følelser, og reagerer uforklarlig i enkelte situasjoner... Det er DAGENS situasjon jeg synes du skal ta utgangspunkt i... (hvor gammel er du egenlig?)

Jeg sliter litt med angst. Tror det er derfor jeg plutselig henger meg opp i slike ting. Jeg er faktisk 25.

Skrevet

Jeg sliter litt med angst. Tror det er derfor jeg plutselig henger meg opp i slike ting. Jeg er faktisk 25.

Ok, det kan kanskje forklare hvorfor du henger deg opp i det, men det synes jeg rett og slett ikke at du skal:-) Det er nåværende situasjon som gjelder, og hvis det nå skulle være at du ble tiltrukket av jenter, gjør det noe da?

Gjest syns det er rart
Skrevet

Ok, det kan kanskje forklare hvorfor du henger deg opp i det, men det synes jeg rett og slett ikke at du skal:-) Det er nåværende situasjon som gjelder, og hvis det nå skulle være at du ble tiltrukket av jenter, gjør det noe da?

Nei, det gjør vel ikke akkurat noe. Ingen i familien min hadde reagert eller noe, men det er uforutsigbarheten som skremmer meg. Jeg er sammen med en mann som jeg er så fryktelig redd for å miste. Hva skulle jeg gjort om det viste seg at jeg var lesbisk?

Men jeg hadde slik angst før jeg ble sammen med ham også. Det kom plutselig en dag. Det hadde ikke vært en situasjon hvor jeg ble kåt av ei jente, eller noe. Angsten bare kom. Og siden har jeg analysert ganske mye... Blir tullete i hodet. Vet ikke hvem jeg er, hva jeg liker, ikke liker... Ingenting.

Skrevet

Bryst har jo med seksualtitet å gjøre, sannsynligvis din egen, og om gutter som er interessert i pupper.

Skjønner ikke sammenblandingen. Jeg ble en gang litt småkåt av å være på naturiststrand, fordi det fikk meg til å tenke på sex. Det hadde ikke med hva jeg så, mer med min egen nakenhet, og fokus på kropp --- slik det selvsagt egentlig ikke skal være på en naturiststrand. Men jeg var litt i underskudd på fysisk nærhet på det tidspunktet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...