Gå til innhold

FU::Hva er timelønnen din?

Gjest Feil forum..En forum undersøkelse.

Anbefalte innlegg

Gjest Feil forum..En forum undersøkelse.
Skrevet

En forum undersøkelse.

Skrevet

Jammen det skal du få vite. Jeg hører til de lavtlønnede.

Har 2 jobber. Den ene har jeg 140 pr time, den andre 145 + diverse tillegg, siden det er en turnus.

Skrevet

Ca 170 kr timen (omregnet fra grunnlønn per år)

Skrevet

Jammen det skal du få vite. Jeg hører til de lavtlønnede.

Har 2 jobber. Den ene har jeg 140 pr time, den andre 145 + diverse tillegg, siden det er en turnus.

Hvor gammel er du?

Skrevet

Hvor gammel er du?

46, hvordan det? Hørtest det ut som om jeg var 17 og hadde fått min første jobb?

Jeg innledet med at jeg hører til de lavtlønnede, er klar over det. Jobber i industrien, og så mye å skryte av er det ikke.

Skal bli artig å se om det kommer inn mange svar her. Ser jo allerede nå, hvor jeg havner på rangstien :o

Gjest Fru Verksmester Larsen
Skrevet

Jeg har 85 kroner timen. Jeg er en voksen kvinne.

Skrevet

46, hvordan det? Hørtest det ut som om jeg var 17 og hadde fått min første jobb?

Jeg innledet med at jeg hører til de lavtlønnede, er klar over det. Jobber i industrien, og så mye å skryte av er det ikke.

Skal bli artig å se om det kommer inn mange svar her. Ser jo allerede nå, hvor jeg havner på rangstien :o

Jeg må innrømme at jeg ble litt sjokkert over den lave timebetalingen, ja. Trodde nok som du sier at du kanskje var en ungdom i din første jobb. Jeg kjenner jo lærlinger som har samme timelønn. Dette syns jeg er for dårlig betalt!

Skrevet

Hmm, ikke vant med å regne med timelønn. Ser ut som det er ca 240 kr hvis jeg regner sånn omtrent på det...

Skrevet

Skulle jeg også likt å vite, men klarer ikke helt å tenke ut hvordan regnestykket skal settes opp.. Hjelpe meg? :-)

Skrevet

Skulle jeg også likt å vite, men klarer ikke helt å tenke ut hvordan regnestykket skal settes opp.. Hjelpe meg? :-)

Hvis du har heltidsstilling, deler du vel årslønn på ca 1950 tror jeg..?

Skrevet

Hvis du har heltidsstilling, deler du vel årslønn på ca 1950 tror jeg..?

ok, takk :-)

Skrevet

Og det skal oppegående mennesker svare på? Spennende å se hvem som svarer da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...