Gjest togli Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Rakørret med poteter, rå løk og rømme. Flatbrød med meierismør til. Åh, nå ble jeg sulten!!! Er visst snart på tide med frokost her.. *lusker ut av dol* 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Aller aller best, aner ikke, det er så masse! *matvrak* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg er et matvrak så det er mye jeg liker aller aller best. ) Men min elskedes hjemmelagde elggryte er nok høyt oppe på lista f.eks. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Rakørret med poteter, rå løk og rømme. Flatbrød med meierismør til. Å ja, det er godt. Fikk det servert lørdag hos noen venner av oss, det er bare utrolig godt. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Var på Big Horn å spise biff med fløtegratinerte poteter i helga, det var godt! Kongemåltid.. Taco er alltid like godt! :0) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Det er så masse jeg synes er helt fantastisk, at lista blir lang. Pinnekjøtt med kålrotstappe Naboens biff, perfekt stekt (altså ganske blodig) med fantastisk tilbehør, god saus og nydelig rødvin til Hjemmelaget ravioli med soppfyll Fois Gras med rosiner kokt i portvin på en liten toast Kamskjell, blåskjell, hummer og annen sjømat Sushi, men den må være nylaga og av skikkelig god kvalitet *matvrak* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.