Gå til innhold

FU: Sjokolade

Anbefalte innlegg

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• pekkaline

5

• Rith

3

• pærebrus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg er glad i kinderegg, kvikklunsj og sjokolade med lakris inni :-)

Skrevet

M, firkløver og smash. Også har jeg gått å vært på nippen til å kjøpe et sånt påskeegg i sjokolade som de har på kaffebrenneriet. De ser så fantastisk gode ut, men er det verdt det...

Skrevet

Stratos!! Ingen over, ingen ved siden av ;-)

hehe, åssen går det med deg og stratosen da? Synes jeg husker du prøvde å venne deg av med den? ;)

Skrevet

Melkerull fra kjøleskapet, Caramello og Helnøtt.

Så savner eg en som eg tror må ha gått ut av produksjon, den var kort, bua i toppen og hadde gull(?) magebelte, mørk sjokolade og marsipan inni og sølvpapir rundt.

Tror det var Nidar.

Skrevet

Stratos, men den må være kald, rett fra kjøleskapet. Og så fruktnøtt..... og marsipansjokolade..... og krokanrull.... og firkløver.... og hobby.... og helnøtt.....Og så mørk kokesjokolade.

Ja i det hele tatt. ;-)

Skrevet

Melkerull fra kjøleskapet, Caramello og Helnøtt.

Så savner eg en som eg tror må ha gått ut av produksjon, den var kort, bua i toppen og hadde gull(?) magebelte, mørk sjokolade og marsipan inni og sølvpapir rundt.

Tror det var Nidar.

Var ikke det "Gullbrød"?

Skrevet

Var ikke det "Gullbrød"?

Nei, eg mener de har Gullbrød enda og den er større og har gullfarga papir (og er ikkje halvparten så god) :-)

Skrevet

Nei, eg mener de har Gullbrød enda og den er større og har gullfarga papir (og er ikkje halvparten så god) :-)

Mener du den som rett og slett het "Gammeldags Marsipanbrød?"

Gjest togli
Skrevet

hehe, åssen går det med deg og stratosen da? Synes jeg husker du prøvde å venne deg av med den? ;)

Ja, jeg prøver å venne meg av med den sånn ca en kveld i uka, så den avvenninga funker utrolig bra altså ;)

Skrevet

Melkesjokolade fra kjøleskapet..og vann å drikke :)

Men prøver fortiden å holde meg til 70% eller 86% kakaosjokolader.

Gjest togli
Skrevet

Stratos, men den må være kald, rett fra kjøleskapet. Og så fruktnøtt..... og marsipansjokolade..... og krokanrull.... og firkløver.... og hobby.... og helnøtt.....Og så mørk kokesjokolade.

Ja i det hele tatt. ;-)

Helt enig med deg i at stratosen må være kald, rett fra kjøleskapet!!

Gjest togli
Skrevet

Jeg er glad i kinderegg, kvikklunsj og sjokolade med lakris inni :-)

Ungene elsker de spanske kindereggene!!! Mye morsommere å spise med egen kindereggskje og så er gavene inni mye mer spennende enn de norske ;)

AneM1365380603
Skrevet

Helt enig med deg i at stratosen må være kald, rett fra kjøleskapet!!

All sjokolade er best rett fra kjøleskapet, synes jeg :o)

Gjest togli
Skrevet

All sjokolade er best rett fra kjøleskapet, synes jeg :o)

Tror jeg må si meg enig i det! Jeg ser det er mange som skriver det samme her inne, men flere jeg kjenner synes det er snodig at jeg må ha sjokoladen kjøleskapkald ;)

*gomler stratos fra kjøleskapet nå*

Skrevet

Ja, jeg prøver å venne meg av med den sånn ca en kveld i uka, så den avvenninga funker utrolig bra altså ;)

Kos deg med stratosen du, den er deg vel unt! :)

Skrevet

Melkesjokolade fra kjøleskapet..og vann å drikke :)

Jeg pelmer innpå med melk til melkesjokoladen jeg :)

Skrevet

Appelsinkrokan. Jeg liker i og for seg mange sjokolader, men den er favoritten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...