Gå til innhold

FU: Sjokolade

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Kos deg med stratosen du, den er deg vel unt! :)

Thank's ;) Jeg skal slutte når kiloene begynner å sige på - trur eg ;)

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• pekkaline

5

• Rith

3

• pærebrus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Angela26
Skrevet

Ungene elsker de spanske kindereggene!!! Mye morsommere å spise med egen kindereggskje og så er gavene inni mye mer spennende enn de norske ;)

Oj, de har jeg ikke sett! Vi har kun sett de vanlige kindereggene, som vi har i Norge. Det er disse jeg spiser :-)

Hvor har dere kjòpt de andre?

Gjest togli
Skrevet

Oj, de har jeg ikke sett! Vi har kun sett de vanlige kindereggene, som vi har i Norge. Det er disse jeg spiser :-)

Hvor har dere kjòpt de andre?

Jeg trodde ikke de hadde "norske" kinderegg i butikkene der nede?

Vi kjøper dem på Caprabo i Albir.

Skrevet

Jeg pelmer innpå med melk til melkesjokoladen jeg :)

Melk er også yammi til sjokolade ja :)))

Skrevet

Mener du den som rett og slett het "Gammeldags Marsipanbrød?"

Jepp!

Lages den enda? *sikler*

tzatziki1365380058
Skrevet

Stratos, men den må være kald, rett fra kjøleskapet. Og så fruktnøtt..... og marsipansjokolade..... og krokanrull.... og firkløver.... og hobby.... og helnøtt.....Og så mørk kokesjokolade.

Ja i det hele tatt. ;-)

Jeg MÅ ha Stratosen romtemperert - synes den er absolutt best da! Egentlig rart, for annen sjokolade synes jeg stort sett er best kjøleskapskald....

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg trodde ikke de hadde "norske" kinderegg i butikkene der nede?

Vi kjøper dem på Caprabo i Albir.

Okey, jeg har ikke sett slike... De har vanlige kinderegg overalt her, pà butikkene og pà bensinstasjonene.

Gjest togli
Skrevet

Okey, jeg har ikke sett slike... De har vanlige kinderegg overalt her, pà butikkene og pà bensinstasjonene.

Når flytta du til Spania da? Det er 1 1/2 år siden vi var der sist, så kanskje de har slutta med de kindereggene jeg snakker om? Huff, da blir det krise her altså:-/

;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg pelmer innpå med melk til melkesjokoladen jeg :)

Melk!? Det tror jeg aldri jeg har prøvd. Jeg må ha iskaldt vann til sjokolade, jeg...

Skrevet

Melk!? Det tror jeg aldri jeg har prøvd. Jeg må ha iskaldt vann til sjokolade, jeg...

Jeg har nok aldri drukket vann til sjokolade ;) Skal forsøke. Mulig det er kakaosmaken som gir melkebehov for meg.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Kindersjokolade. Det er den eneste jeg ikke kan la ligge i skapet. Jeg liker en bit av annen sjokolade sånn av og til, men det kan godt støve ned i kjøkkenskapet, men kindersjokoladen, den rekker knapt nok ett opphold på disken. *sukk*

Skrevet

Bounty og Hobby er mine alle-time-favoritter! Ellers sklir det meste ned uten særlig motstansd. ;o)

Skrevet

Æææsj! Vann og sjokolade er ikke godt sammen! Saft, brus eller melk må det være.

Skrevet

Don't get me started!

Liker det meste av sjokolade - bortsett fra Troika og Fruktnøtt... Den gode gamle melkesjokoladen slår alt og alle. Helst skal den ligge en stund i dypfryseren og bli iskald, og nytes med kald melk til. NAM ;-)

Skrevet

Don't get me started!

Liker det meste av sjokolade - bortsett fra Troika og Fruktnøtt... Den gode gamle melkesjokoladen slår alt og alle. Helst skal den ligge en stund i dypfryseren og bli iskald, og nytes med kald melk til. NAM ;-)

Kald sjokolade!? Da kjenner man jo ikke sjokoladesmaken! :o) Jeg liker den temperert og enda bedre er det om jeg har en kopp varm te til så jeg kan dyppe sjokoladen i teen og så sutte i meg den halvsmeltede sjokoladen etterhvert... ;o) Mmm...

Sannelig tror jeg ikke vi må skeie ut med masse godis i ettermiddag!

Gjest Angela26
Skrevet

Når flytta du til Spania da? Det er 1 1/2 år siden vi var der sist, så kanskje de har slutta med de kindereggene jeg snakker om? Huff, da blir det krise her altså:-/

;-)

Hehe :-) Vi har bodd her i litt over 1 àr bare. Godt mulig at det er jeg som har oversett disse kindereggene altsà, og at de ennà er i salg! Jeg skal ta en titt pà det jeg ;-)

Skrevet

Kald sjokolade!? Da kjenner man jo ikke sjokoladesmaken! :o) Jeg liker den temperert og enda bedre er det om jeg har en kopp varm te til så jeg kan dyppe sjokoladen i teen og så sutte i meg den halvsmeltede sjokoladen etterhvert... ;o) Mmm...

Sannelig tror jeg ikke vi må skeie ut med masse godis i ettermiddag!

Den skal knase skikkelig mellom tenna, mener jeg ;-) Og ja, sjokolade blir det nok en del av i påska, er jeg redd.. :-)

Skrevet

Den skal knase skikkelig mellom tenna, mener jeg ;-) Og ja, sjokolade blir det nok en del av i påska, er jeg redd.. :-)

Jeg praktiserte "fri flyt av kalorier" i jula og det spørs om det ikke blir det nå i påska og... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...