Gå til innhold

Jobber du på H&M, BikBok, VeroModa el??

Anbefalte innlegg

Gjest Legesekretæren
Skrevet

Hvordan er turnusen din? Hva tjener du og trives du med det?

Jeg jobbet for 10-15 år siden på H&M og syns det var en ok jobb, trivdes godt med å gå rundt og "sulle" på avdelingen:o)

Har de seneste årene jobbet på legekontor, men begynner å bli dritt lei og ønsker å gjøre noe annet... Lurer litt på å gå tilbake til butikkjobbing:o)

Er litt vesentlig at man ikke MÅ jobbe veldig ugunstig (har to barn), og at lønnen er sånn ok.

Så vil du dele noen opplysninger med meg ang jobben din?

Gjest suppeguri
Skrevet

Jobber i ca 80 % hos KappAhl. Jobber til kl 20 to ganger den ene uka, og tre ganger uka etter. Ellers jobber vi annenhver lørdag.

Timelønnen ligger på ca 138,- kr i timen. Kommer selvfølgelig noen kroner i tillegg for ubekvem arbeidstid på kvelder og lørdag, men det er ikke mange kronene...

Ellers er det til stadighet forandringer på arbeidsavtalene. For et par år siden jobbet vi hver 4. lørdag, og 1-2 ettermiddager i uka. Det blir bare verre og verre for hvert år som går.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke vurdert butikkjobb igjen. Selv om jeg liker jobben min aldri så mye, er det dårlig betalt og mye ubekvem arbeidstid som ikke lar seg forene med familieliv. Har 3 barn som jeg gjerne vil følge opp, men det er umulig når jeg arbeider 3 kvelder/ettermiddager i uka.

Skrevet

Jobber i ca 80 % hos KappAhl. Jobber til kl 20 to ganger den ene uka, og tre ganger uka etter. Ellers jobber vi annenhver lørdag.

Timelønnen ligger på ca 138,- kr i timen. Kommer selvfølgelig noen kroner i tillegg for ubekvem arbeidstid på kvelder og lørdag, men det er ikke mange kronene...

Ellers er det til stadighet forandringer på arbeidsavtalene. For et par år siden jobbet vi hver 4. lørdag, og 1-2 ettermiddager i uka. Det blir bare verre og verre for hvert år som går.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg ikke vurdert butikkjobb igjen. Selv om jeg liker jobben min aldri så mye, er det dårlig betalt og mye ubekvem arbeidstid som ikke lar seg forene med familieliv. Har 3 barn som jeg gjerne vil følge opp, men det er umulig når jeg arbeider 3 kvelder/ettermiddager i uka.

''Jobber i ca 80 % hos KappAhl. Jobber til kl 20 to ganger den ene uka, og tre ganger uka etter. Ellers jobber vi annenhver lørdag.''

Oj! Lar seg dårlig kombinere med småbarn den arbeidstiden der da... Jeg har en senvakt pr. uke til kl. 19 og jobber tredjehver lørdag og synes lørdagene er noe dritt!

Skrevet

Jobber på H&M.

Har en uke med 9-16 og uken etter 16-21 inkl. lørdag. Har 138,- timen + tillegg. Ingen hos oss har 100% stilling, max 80%

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...