Gjest hva vil det si Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Dersom en kvinne beskriver segselv som f.eks en pen ung og eksotisk dame, vil det da si at hun er mørkhudet? Dette er ikke et rasistisk spm eller noe sånt, bare noe jeg lurer på 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 asiatiske land regnes vel som eksotiske? Og da damene der også? Vet jammen ikke jeg 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det er faktisk avhengig av hvor man bor. For en fra Australia er vi Nordmenn eksotiske, for oss er det mer Asiatisk, Afrikansk, Sør Amerikansk som er eksotisk. 0 Siter
Gjest hva vil det si Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Det er faktisk avhengig av hvor man bor. For en fra Australia er vi Nordmenn eksotiske, for oss er det mer Asiatisk, Afrikansk, Sør Amerikansk som er eksotisk. Ja det forstår jeg, og da svarte du egentlig på spørsmålt mitt også. Altså, dersom man definerer seg selv som eksotisk betyr det at man ser utenlandsk ut. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 ''''Fra Wikipedia, den frie encyklopædi Eksotisk kommer af græsk εξωτικος exotikos = "fremmed". Det eksotiske er altså det fremmede. I daglig tale bruges ordet dog i en lidt mere snæver betydning, hvor man sigter til det "løjerlige" eller "sydlandske".'''' Så kan du bare velge sjøl om du vil bruke eksotisk om noe som er fremmed/uvanlig eller sydlandsk (gjerne mørkhuda). Så ei dame som har barn med bare èn mann, er eksotisk i mine øyne! 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Eksotiske damer er i allefall ikke norske, den saken er ganske klar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.