Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en nydelig dag står på trappene. Nå nytes hver solstråle til fulle, for snart kommer vinterværet i hele landet...

Skjer det noe gøy i dag da?

Skrevet

Ja! Masse gøy i dag :o

Null sol, 30 cm snø i natt

Brødbaking

Husvask (og anger for alle teppene som kunne vært ute i SOLEN i går)

Påskeværet hadde vi i uken som gikk, så det var det.

Men men, det er ingen grunn til å sippe, her får man gjøre det beste ut av det :)

Gjest Shira :o)
Skrevet

God Morgen :o)

Sola skinner her også, deilig. Hos meg skjer det nada. Jeg sitter rett opp og ned og har ikke lov og gjøre så mye, kjedelig!

Sambo er syk, så han ligger. Guttungen har heldigvis tante og niese i nabohuset (de er på besøk), så han har mer aktive dager.

Gjest Kanskje, kanskje ikke
Skrevet

Gøy.......hmmmmm.....vet ikke......kanskje stikker jeg innom Elkjøp etterpå og tar med meg et digert tv. Det er jo smaskens :)

Og så skal jeg innom og se på ny seng til oss.

Men først skal jeg til sykehuset en tur og ta en sjekk. Fikk påvist kul i underlivet for noen måneder siden, som var grov celleforandring, så det blir spennende å se nå om de finner andre partier i faresonen.

Så denne dagen kan for meg bringe både det ene og det andre.

Riktig god morgen tilbake foresten :D

Skrevet

Gøy.......hmmmmm.....vet ikke......kanskje stikker jeg innom Elkjøp etterpå og tar med meg et digert tv. Det er jo smaskens :)

Men først skal jeg til sykehuset en tur og ta en sjekk. Fikk påvist kul i underlivet for noen måneder siden, som var grov celleforandring, så det blir spennende å se nå om de finner andre partier i faresonen.

Lykke til i dag!

Skrevet

Der jeg sto opp i morrest var det tett snøfokk. Usj. Akkurat nå ser jeg snurten av blå himmel, men er det som i går så er det snøfokk om 2 minutter igjen. :o( Jeg er bare såååå ferdig med snø nå!

I dag er det jobb. Hadde ekstremt lite lyst til å dra på jobb i dag og vaklet ett sekund da poden prøvde seg med at han hadde vondt i halsen, men tok meg sammen og sendte ungene på sfo og meg selv på jobb.

Skrevet

Ja! Masse gøy i dag :o

Null sol, 30 cm snø i natt

Brødbaking

Husvask (og anger for alle teppene som kunne vært ute i SOLEN i går)

Påskeværet hadde vi i uken som gikk, så det var det.

Men men, det er ingen grunn til å sippe, her får man gjøre det beste ut av det :)

auda...så vinterværet har nådd deg allerede. Ja men været betyr ikke alt da, dere får kose dere :)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1205744211' post='3828773]

God Morgen :o)

Sola skinner her også, deilig. Hos meg skjer det nada. Jeg sitter rett opp og ned og har ikke lov og gjøre så mye, kjedelig!

Sambo er syk, så han ligger. Guttungen har heldigvis tante og niese i nabohuset (de er på besøk), så han har mer aktive dager.

Så flott at du har pc da, når du må sitte i ro. Tv og data er verdifullt :)

Deilig at ungene har det greit, det hjelper godt på slike dager. Må du sitte i ro lenge??

Skrevet

Takk. Jeg skal krysse fingrene for deg ang testen....

Ny tv og seng ;) Jasså du, er det en slik påske dere skal ha? hehe

Skrevet

Der jeg sto opp i morrest var det tett snøfokk. Usj. Akkurat nå ser jeg snurten av blå himmel, men er det som i går så er det snøfokk om 2 minutter igjen. :o( Jeg er bare såååå ferdig med snø nå!

I dag er det jobb. Hadde ekstremt lite lyst til å dra på jobb i dag og vaklet ett sekund da poden prøvde seg med at han hadde vondt i halsen, men tok meg sammen og sendte ungene på sfo og meg selv på jobb.

Vi har ikke hatt allverdens med snø i vinter, men jeg er mere enn forsynt av den. Vil jo ha våren!

Du tok deg i nakken i dag forstår jeg. Det er alltid verst å komme seg ut av døren, så ordner det seg når en kommer på jobb. Det er vel travle dager nå før påskelesing setter igang (eller er igang sikkert) ?

Skrevet

Jasså du, er det spennende da? (åpnet ikke linken foreløpig)

Ja, det er en påskekonkurranse, der man reiser rundt i verden. Den har gått i 21 år, hver påske på P1. Tradisjon:-)

Skrevet

Ja, det er en påskekonkurranse, der man reiser rundt i verden. Den har gått i 21 år, hver påske på P1. Tradisjon:-)

ok lykke til og kos deg :)

AneM1365380603
Skrevet

Her er det solskinn og en skikkelig sur og kald vind. Jeg kan skimte en snøflekk på fjellene i det fjerne. Mannen og sønnen min er i skogen og henter et lass ved. 5-åringen er i barnehagen. Vi som er igjen skal snart i badekaret. Hun på 2,5 år holder på å vekke hun på 12,5 år. Det er lettere sagt enn gjort ;)

Skrevet

Så flott at du har pc da, når du må sitte i ro. Tv og data er verdifullt :)

Deilig at ungene har det greit, det hjelper godt på slike dager. Må du sitte i ro lenge??

Pc og tv er finfine greier ja!

Så lenge guttungen ikke lider, så er det greit, det er min største frykt, at han skal lide.

Jeg må nok sitte slik til i begynnelsen av april, da skal jeg ta en operasjon, og så må jeg sitte hjemme noen uker etter det.

Det går helt greitt altså, jeg kan tusle litt rundt, gjøre småting. Jeg har en tett urinleder, så jeg har inne ett kateter via nyra, så det begrenser seg med sprell fra min side.

Når sambo i tillegg er syk, så blir det lange dager, og litt slitsomt med at jeg ikke skal gjøre noe, og så klarer jeg ikke la være. Hjelper på at sola er her, da kan jeg sette meg ut i tunet og få litt (les: mange) fregner. :o)

Skrevet

Her er det solskinn og en skikkelig sur og kald vind. Jeg kan skimte en snøflekk på fjellene i det fjerne. Mannen og sønnen min er i skogen og henter et lass ved. 5-åringen er i barnehagen. Vi som er igjen skal snart i badekaret. Hun på 2,5 år holder på å vekke hun på 12,5 år. Det er lettere sagt enn gjort ;)

hehe, jeg ser det for meg at hun våkner storesøster :) Det høres ut til å være en fin start på dagen hos dere, men bad og greier :) Det blåser og er kaldt her også.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1205746506' post='3828804]

Pc og tv er finfine greier ja!

Så lenge guttungen ikke lider, så er det greit, det er min største frykt, at han skal lide.

Jeg må nok sitte slik til i begynnelsen av april, da skal jeg ta en operasjon, og så må jeg sitte hjemme noen uker etter det.

Det går helt greitt altså, jeg kan tusle litt rundt, gjøre småting. Jeg har en tett urinleder, så jeg har inne ett kateter via nyra, så det begrenser seg med sprell fra min side.

Når sambo i tillegg er syk, så blir det lange dager, og litt slitsomt med at jeg ikke skal gjøre noe, og så klarer jeg ikke la være. Hjelper på at sola er her, da kan jeg sette meg ut i tunet og få litt (les: mange) fregner. :o)

Au! Ja da forstår jeg at du må holde deg rolig. Finn en lun krok ute utpå dagen, ta med pledd også så blir det så kos atte. Lykke til videre, og jeg håper din mann kommer seg fort på banen igjen sli kat han kan hjelpe mere til.

Skrevet

Vi har ikke hatt allverdens med snø i vinter, men jeg er mere enn forsynt av den. Vil jo ha våren!

Du tok deg i nakken i dag forstår jeg. Det er alltid verst å komme seg ut av døren, så ordner det seg når en kommer på jobb. Det er vel travle dager nå før påskelesing setter igang (eller er igang sikkert) ?

Sånn passelig travelt. :o) Men jeg skulle mye heller vært hjemme og shina leiligheten i dag. Begge ungene skal visst ha besøk i morra og det ser overhodet ikke ut hjemme hos oss! *Sukk*

Og berlinerbollen jeg kjøpte meg for å kose meg med før jeg åpnet var frossen i mdten! Så vaniljekremen jeg hadde gledet meg til smakte ingenting... :o(((

Skrevet

Sånn passelig travelt. :o) Men jeg skulle mye heller vært hjemme og shina leiligheten i dag. Begge ungene skal visst ha besøk i morra og det ser overhodet ikke ut hjemme hos oss! *Sukk*

Og berlinerbollen jeg kjøpte meg for å kose meg med før jeg åpnet var frossen i mdten! Så vaniljekremen jeg hadde gledet meg til smakte ingenting... :o(((

Huffameg, ikke helt din dag i dag...... Du får satse på at det snur seg. Ring en venn! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...