Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks
Skrevet

Her er det solskinn og en skikkelig sur og kald vind. Jeg kan skimte en snøflekk på fjellene i det fjerne. Mannen og sønnen min er i skogen og henter et lass ved. 5-åringen er i barnehagen. Vi som er igjen skal snart i badekaret. Hun på 2,5 år holder på å vekke hun på 12,5 år. Det er lettere sagt enn gjort ;)

God morgen.

Her er det strålende sol, men om det er like deilig som det ser ut som vet jeg ikke, for jeg har ikke engang hatt nesetippen på utsiden av døren enda.

Jeg skal forhåpentligvis få gjort reint her inne, det er akuratt en uke siden sist, og det syns for å si det sånn......

Ellers skal jeg ut å se på en seng/madrass... Så har vi fri en hel uke nå, så da får jeg ta dagene som det kommer. (Vi skulle på ferie egentlig, men har man syk hund, så holder man seg hjemme)

hare1365380455
Skrevet

God morgen!

Siden jeg jobbet helg har jeg litt å gjøre i dag, men jeg skal også slappe av. :)

Gjest Angela26
Skrevet

God morge til deg ogsà pekkaline! Og alle dere andre :-)

Jeg sto opp halv 11 i dag, har barnefri :-) Jenta mi er hos besteforeldrene, samme med bikkja, sà da kunne jeg sove leeeenge...

Koka meg litt kaffe, og har sittet pà nettet siden. Mà nok fli litt hjemme her, for sà à ta meg en dusj. Ikke noe saerlig spennende som skjer egentlig :-)

Vi har fint vaer her i dag da, sola skinner. Frister à gà ut à sole meg, men er litt kald vind. Hàper du fàr en kjempefin dag :-)

Skrevet

God morge til deg ogsà pekkaline! Og alle dere andre :-)

Jeg sto opp halv 11 i dag, har barnefri :-) Jenta mi er hos besteforeldrene, samme med bikkja, sà da kunne jeg sove leeeenge...

Koka meg litt kaffe, og har sittet pà nettet siden. Mà nok fli litt hjemme her, for sà à ta meg en dusj. Ikke noe saerlig spennende som skjer egentlig :-)

Vi har fint vaer her i dag da, sola skinner. Frister à gà ut à sole meg, men er litt kald vind. Hàper du fàr en kjempefin dag :-)

Så bra at du fikk sovet lenge, tenker det gjorde deg godt! :) dagen er nydelig, nå skal jeg lage meg ny kaffe og ut på verandaen igjen. Nyt stillheten :)

Skrevet

God morgen!

Siden jeg jobbet helg har jeg litt å gjøre i dag, men jeg skal også slappe av. :)

Så godt å ha helgen bak seg da :) Nyt freden hehe

hare1365380455
Skrevet

Så godt å ha helgen bak seg da :) Nyt freden hehe

Ja... Men nå har jeg fire vakter denne uken her, så jeg gleder meg mest til neste mandag. ;)

Gjest mora2
Skrevet

God ettermiddag nå ;0)

I dag har jeg spasert en tur i deilig sol!

Fant en død grevling..Stakkars, også så fin den var!

Så var vi hos dyrlegen med den ene hunden..Trakk ei tann..

2300kr...Moro...Øhh...

Og jeg skal på undertøys party i kveld..Men spørs om det blir så mye shopping da...

Her om dagen plantet jeg noen påskeliljer, og da tenkte jeg på DEG!! :0)

Skrevet

God ettermiddag nå ;0)

I dag har jeg spasert en tur i deilig sol!

Fant en død grevling..Stakkars, også så fin den var!

Så var vi hos dyrlegen med den ene hunden..Trakk ei tann..

2300kr...Moro...Øhh...

Og jeg skal på undertøys party i kveld..Men spørs om det blir så mye shopping da...

Her om dagen plantet jeg noen påskeliljer, og da tenkte jeg på DEG!! :0)

Så koselig at du tenker på meg når du planter haha :) Jeg fant forresten den første påskeliljen i full utsprunget stand her i går! Himmel så fantastisk det er!

Det er sykt dyre priser når det er noe med dyr, håper hunden har det bra nå :)

Selger de tøy til menn også der på de partyene? Da kan du vel shoppe litt til han denne gangen ;)

Vi skal på besøk til noen som har fått seg hund litt senere. En sånn chihoaua (haha kan ikke skrive det engang). Vi har fått laget en båtgenser til han, med navnet sitt på :) Håper de vil bruke den for den ble knallfin!

Gjest mora2
Skrevet

Så koselig at du tenker på meg når du planter haha :) Jeg fant forresten den første påskeliljen i full utsprunget stand her i går! Himmel så fantastisk det er!

Det er sykt dyre priser når det er noe med dyr, håper hunden har det bra nå :)

Selger de tøy til menn også der på de partyene? Da kan du vel shoppe litt til han denne gangen ;)

Vi skal på besøk til noen som har fått seg hund litt senere. En sånn chihoaua (haha kan ikke skrive det engang). Vi har fått laget en båtgenser til han, med navnet sitt på :) Håper de vil bruke den for den ble knallfin!

Tenker de blir fornøyde da ja! :0)

Kjempe søtt med klær! Mine har regntøy og fleese jakke, nusselige :0)

Dårlig med undertøy til mannen der...Men han får jo litt glede utav det likevel ;0) He, he..

Måtte ut å luke litt her en dag, er jo så koslig!

Ser det er mye som har begynt å spire, sommer ,sommer kom til meg :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...