Gå til innhold

Ukas trenin!

Gjest Blikkboks

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks

Siden ingen har startet denne, så starter jeg likegjerne.

Mandag 15minutter på elipsemaskinen

Onsdag 60min med Personlig slavedriver (pt)

Torsdag 15min elipse

Fredag 15min elipse

Søndag 20min elipse

+ at jeg alltid går en tur med hunden min, men han er så syk og sliten at jeg vet ikke om det kan innberettes som trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

He he, slavedriver.. Det blir vel en annen innsats med han enn uten :) Det var god innsats i allefall!

Jeg skal komme tilbake med trening etter påske. Jeg har null motivasjon for tiden, men synes det er gøy å lese hva andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært slapp og utafor denne uken, så det ble bare 1 time friskis&svettis på fredag og en times rolig gåtur søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

He he, slavedriver.. Det blir vel en annen innsats med han enn uten :) Det var god innsats i allefall!

Jeg skal komme tilbake med trening etter påske. Jeg har null motivasjon for tiden, men synes det er gøy å lese hva andre gjør.

De 60 minuttene var heftige ja..... Har aldri trent så intens så lenge før. Merkelig hvordan man strekker seg når man vet at det som telles er bare på deg....

Jeg er fornøyd med denne ukas innsats, men jeg håper neste uke blir bedre, jeg har nemlig blitt rimelig rund over magen.....Gremmes..... Denne uka må jeg trene ekstra mye, sånn at jeg kan nyte litt påskevin i solveggen med god samvittighet.

(Trodde jeg hadde svart på dette innlegget i sted, men jeg må ha glemt å trykke send, for innlegget er ikke her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte bort hele tråden i går kveld! :o)

Sist uke var heller ikke mye å skryte av:

Onsdag: 3 kms joggetur

Lørdag: 2 km joggetur med innlagt 5 småspurter på midten og de tok på! Jeg løp nok litt for nære etter at jeg hadde spist middag, et par timer, så jeg trodde nesten jeg skulle spy!

Skulle egentlig på ski i går, men været var så skiftende mellom høljregn, snøfokk, vind og ett eneste solgløtt at vi ikke orket. Får ta det igjen i påska!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har egentlig vært en god uke.

Søndag: 35 min pulssone trening på crosstraineren

mandag: 60 min aerobic + 60 min turn

tirsdag: 20 min trening på skråbrett

onsdag: 60 min pilates

lørdag: jogget 5.5 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har egentlig vært en god uke.

Søndag: 35 min pulssone trening på crosstraineren

mandag: 60 min aerobic + 60 min turn

tirsdag: 20 min trening på skråbrett

onsdag: 60 min pilates

lørdag: jogget 5.5 km

Hver dag gåtur i høyt tempo (svett) i 45-60 min.

Og BOMBE! Ikke noe påskegodteri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...