Gjest Blikkboks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Siden ingen har startet denne, så starter jeg likegjerne. Mandag 15minutter på elipsemaskinen Onsdag 60min med Personlig slavedriver (pt) Torsdag 15min elipse Fredag 15min elipse Søndag 20min elipse + at jeg alltid går en tur med hunden min, men han er så syk og sliten at jeg vet ikke om det kan innberettes som trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 He he, slavedriver.. Det blir vel en annen innsats med han enn uten Det var god innsats i allefall! Jeg skal komme tilbake med trening etter påske. Jeg har null motivasjon for tiden, men synes det er gøy å lese hva andre gjør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Har vært slapp og utafor denne uken, så det ble bare 1 time friskis&svettis på fredag og en times rolig gåtur søndag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 He he, slavedriver.. Det blir vel en annen innsats med han enn uten Det var god innsats i allefall! Jeg skal komme tilbake med trening etter påske. Jeg har null motivasjon for tiden, men synes det er gøy å lese hva andre gjør. De 60 minuttene var heftige ja..... Har aldri trent så intens så lenge før. Merkelig hvordan man strekker seg når man vet at det som telles er bare på deg.... Jeg er fornøyd med denne ukas innsats, men jeg håper neste uke blir bedre, jeg har nemlig blitt rimelig rund over magen.....Gremmes..... Denne uka må jeg trene ekstra mye, sånn at jeg kan nyte litt påskevin i solveggen med god samvittighet. (Trodde jeg hadde svart på dette innlegget i sted, men jeg må ha glemt å trykke send, for innlegget er ikke her) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Glemte bort hele tråden i går kveld! ) Sist uke var heller ikke mye å skryte av: Onsdag: 3 kms joggetur Lørdag: 2 km joggetur med innlagt 5 småspurter på midten og de tok på! Jeg løp nok litt for nære etter at jeg hadde spist middag, et par timer, så jeg trodde nesten jeg skulle spy! Skulle egentlig på ski i går, men været var så skiftende mellom høljregn, snøfokk, vind og ett eneste solgløtt at vi ikke orket. Får ta det igjen i påska! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Dette har egentlig vært en god uke. Søndag: 35 min pulssone trening på crosstraineren mandag: 60 min aerobic + 60 min turn tirsdag: 20 min trening på skråbrett onsdag: 60 min pilates lørdag: jogget 5.5 km 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Dette har egentlig vært en god uke. Søndag: 35 min pulssone trening på crosstraineren mandag: 60 min aerobic + 60 min turn tirsdag: 20 min trening på skråbrett onsdag: 60 min pilates lørdag: jogget 5.5 km Hver dag gåtur i høyt tempo (svett) i 45-60 min. Og BOMBE! Ikke noe påskegodteri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.