Gå til innhold

Palmeolje, hvordan unngå det?

Anbefalte innlegg

Gjest vil prøve å være sund
Skrevet

Kjøpte pizzaost for å ha på min pizza, men oppdager at dette ikke er ost likevel, men basert på palmeolje og ikke melkefett. Hva er det for slags juks?? Det sies at denne oljen er helseskadelig. Skjønner ikke at produsentene får lov å selge helseskadelige matvarer, attpåtil i god tro om at det er ost jeg kjøper.

Blir så irritert.

Hvilken ost er garantert ost? hva kan jeg være rimelig trygg på?

Gjest annlovinda
Skrevet

Regner med at det ikke står ost på den pakka du kjøpte.

Tine har iallefall ferdig revet ost. Har også latt meg lure til slike andre typer, ikke godt.

Skrevet

Les på innholdsfortegnelsen. :o) Det er ikke lov å skrive ost på noe som ikke er ost så om du holder deg til de vanlige hvitostene fra Tine og Synnøve skal du være trygg.

Den dritten det står revet eller pizzatopping på kan du trygt holde deg unna - sjekk i alle fall innholdsfortegnelsen først!

hare1365380455
Skrevet

Les på innholdsfortegnelsen. :o) Det er ikke lov å skrive ost på noe som ikke er ost så om du holder deg til de vanlige hvitostene fra Tine og Synnøve skal du være trygg.

Den dritten det står revet eller pizzatopping på kan du trygt holde deg unna - sjekk i alle fall innholdsfortegnelsen først!

Mannen kom hjem med en pose som het "Revet"... Revet hva da? Det var i alle fall ikke ost!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...