to-barns-mamman Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Nå er det en uke igjen til jeg skal inn på et fireukers opphold på Evjeklinikken. Det skal bli så utrolig spennende og sikkert veldig utfordrende. Men nå skal jeg altså mestre/overvinne den altfor høye vekten min. Jeg skal i løpet av laaang tid halvere meg selv, og det er litt av et mål det!! Så det jeg trenger hjelp til er å være fornøyd med en halv kilo, og ikke begynne å legge sammen og trekke fra med en gang. Tenke smått! Det er ikke lett det når det er så mye som skal av. Men som mannen min sa, vi kan jo spare en hundrelapp for hver halvkilo, så blir det jo konkret :-) Ønsk meg lykke til da, det trenger jeg :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FnF Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 jeg er også søkt til evje-klinikken,men vet lite om hva de gjør der.er det mer veiledning,eller?virker langt og lenge å være borte i 4 uker!selv tviler jeg på om jeg får det til å passe inn...men den delen tar jeg med legen lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 jeg er også søkt til evje-klinikken,men vet lite om hva de gjør der.er det mer veiledning,eller?virker langt og lenge å være borte i 4 uker!selv tviler jeg på om jeg får det til å passe inn...men den delen tar jeg med legen lykke til:) Det er forskjellige opplegg i forhold til innsøking. Jeg har fått oppholdet godkjent av NAV- og må da ikke betale noen egenandel. Det gikk veldig raskt fra jeg søkte til jeg fikk godkjent oppholdet. Fra jeg snakket med NAV første gang til jeg fikk vedtak og tilbud gikk det under 14 dager. Men jeg måtte takke nei til første aneldningen, det var bare to dager etter at jeg mottok brevet, og så fort fikk jeg ikke ordnet alt det praktiske. Men nå er det altså like før..... Du kan lese med om Evjeklinikken på hjemmesiden deres 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Så spennende! Det blir sikkert tøft, men du har jo alt vist masse pågangsmot ved å ta det første skrittet og søke om plass der så dette klarer du! ))) Om du har anledning til å oppdatere oss underveis så gjør det da - ellers må du i alle fall komme med en grundig rapport etterpå! For dette er spennende, synes i alle fall jeg. ) *Lykke-til-klem ti lei skikkelig tøff jente* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Så spennende! Det blir sikkert tøft, men du har jo alt vist masse pågangsmot ved å ta det første skrittet og søke om plass der så dette klarer du! ))) Om du har anledning til å oppdatere oss underveis så gjør det da - ellers må du i alle fall komme med en grundig rapport etterpå! For dette er spennende, synes i alle fall jeg. ) *Lykke-til-klem ti lei skikkelig tøff jente* Tusen takk - godt med litt støtte. Og får dere ikke oppdatering underveis så lover jeg rapport når jeg kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lykke til! Og skriv her om hvordan det går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg ønsker deg skikkelig lykke til! Jeg håper det blir et inspirerende og konstruktuvt opphold og at du klarer å glede deg over prosjektet i seg selv (å ikke bare det å nå målet). Det står så lidderlig respekt av det å ta skjeen i egen hånd å komme over dørstokken! Alt godt ønskes du av 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg ønsker deg skikkelig lykke til! Jeg håper det blir et inspirerende og konstruktuvt opphold og at du klarer å glede deg over prosjektet i seg selv (å ikke bare det å nå målet). Det står så lidderlig respekt av det å ta skjeen i egen hånd å komme over dørstokken! Alt godt ønskes du av Tusen takk for det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.