Gå til innhold

Hva er ditt yrke, hva tjener du og er du fornøyd

Anbefalte innlegg

Gjest pinlas
Skrevet

med lønna du har?

Jeg er vernepleier, tjener 320.000 kr i årslønn, så kommer turnus tilleggene, slik at lønna kommer oppimot 340.000 kr i året. Er ikke så veldig fornøyd med lønna. Grunnen er jobbing sent og tidlig, jul, påske ovs. Har lite igjen for ubekvem arbeidstid. Begynner å bli sliten av turnusjobb nå.

to-barns-mamman
Skrevet

Sosionom, jobber på NAV, tjener 343.000, passe fornøyd. Har fått godkjent videreutdanning tidligere, men det forspranget spises nok snart opp.

Gjest sosialarbeider
Skrevet

Sosionom, jobber på NAV, tjener 343.000, passe fornøyd. Har fått godkjent videreutdanning tidligere, men det forspranget spises nok snart opp.

Hvor lenge har du jobbet? Jeg er også sosionom og jobber i NAV (kommune) og tjener 332100. Jeg har en masterutdanning, men de vil ikke gi full uttelling for den da stillingen jo ikke krever masterutdanning (Hvilke stillinger gjør vel det? Sukk)

Og nei, jeg er ikke fornøyd med lønnen. Generelt fordi jeg synes det er en lav lønn, og enda mer fordi jeg vet at i en annen kommune ville jeg fått mer.

Gjest fysioterapeut
Skrevet

Jeg er fysioterapeut, jobber på sykehus. Startlønnen min er 282.500 kr, lønn med full ansiennitet ligger rundt 320.000. Jeg synes det er for lavt. Som enslig kommer jeg ikke inn på boligmarkedet engang uten å måtte kutte kraftig i levestandard (som forøvrig er helt normal). Ikke har jeg bil heller. Håper på et snarlig lønnsløft.

Gjest Lønnskonsulent
Skrevet

Jeg er lønnskonsulent i det private. Tjener 320.000,-. Uten særlig utdannelse utover 1 år på høgskole, må jeg vel være fornøyd med det...?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...