to-barns-mamman Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Lurer på hvorfor noen lurte meg sånn i forrige uke jeg, trodde det ble en jentekamp og at det ble slutt på romantikken på Farmen. Men heldigvis var det bare noen som lurte meg - takk for det :-) Men jeg skulle så gjerne hatt ut mamma-dalten da. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 tv2 som lurte oss alle på siden sine 0 Siter
tonie Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 tv2 som lurte oss alle på siden sine Haha, var du en av dem som sendte klagemail? Festlig:D 0 Siter
to-barns-mamman Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Haha, var du en av dem som sendte klagemail? Festlig:D Nei, jeg sendte ikke mail, jeg ble bare glad det ikke gikk som noen her inne antydet. Så får vi se denne uken hva som skjer, blir Geir O storbonde en gang til tro? 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Nei, jeg sendte ikke mail, jeg ble bare glad det ikke gikk som noen her inne antydet. Så får vi se denne uken hva som skjer, blir Geir O storbonde en gang til tro? Nei, det tror jeg ikke! Tror han velger hun nye jenta...husker ikke hva hun heter:0) 0 Siter
Gjest fan-av-farmen Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Nei, det tror jeg ikke! Tror han velger hun nye jenta...husker ikke hva hun heter:0) Og gerio sin venninne velger å reise hjem etter en krangel med han...... 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Og gerio sin venninne velger å reise hjem etter en krangel med han...... ja! :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.