Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager om det har vært tråd om dette tidligere i dag - har ikke sjekket.

Bare lurer på hvilket av lysene han tente på? Vi fikk ikke med oss løsningen nemlig. :o) Og siden vi gjettet på ulike lys så hadde det vært morsomt å vite svaret.

Skrevet

Det lengst til høyre i forhold til oss når vi så på skjermen, altså det lyset som var nærmest ham selv...

Skrevet

Det nærmest han, og jeg fikk rett for en gangs skyld :)

hare1365380455
Skrevet

Hehe... Lurte på om du snakket om filmen, men det er visst noe annet?

Skrevet

Hehe... Lurte på om du snakket om filmen, men det er visst noe annet?

Du jeg ser du nevner filmen. Er den bra og verdt å se? Jeg visste ikke om den jeg.

Skrevet

Du jeg ser du nevner filmen. Er den bra og verdt å se? Jeg visste ikke om den jeg.

den er verdt å se ja =)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Glemte helt å se på, Blikkboksmann og jeg satt med hver vår lapptopp og spilte mot hverandre på ordspill.no...

Ble nokså ergelig når jeg oppdaget at jeg hadde glemt det...

Skrevet

Det lengst til høyre i forhold til oss når vi så på skjermen, altså det lyset som var nærmest ham selv...

''Det lengst til høyre i forhold til oss når vi så på skjermen, altså det lyset som var nærmest ham selv...''

*Gliser fornøyd* :o)

Skrevet

''Det lengst til høyre i forhold til oss når vi så på skjermen, altså det lyset som var nærmest ham selv...''

Det tippet jeg også! Greit å si det i etterkant, men faktisk.. Så vi er nok synske ja. :-)

hare1365380455
Skrevet

Ja, den må du se!

Skrevet

Det tippet jeg også! Greit å si det i etterkant, men faktisk.. Så vi er nok synske ja. :-)

Jeg sa det til kjæresten da, ikke bare nå i etterkant, han tippet det i midten. :o)

Skrevet

Hehe, en liten 6. sans hos deg også, kanskje?

Skrevet

Hehe, en liten 6. sans hos deg også, kanskje?

Jeg gjettet riktig en gang tidligere også, faktisk den eneste gangen jeg har gjettet i tillegg til i går. :o)

Skrevet

Jeg gjettet riktig en gang tidligere også, faktisk den eneste gangen jeg har gjettet i tillegg til i går. :o)

Jeg henger meg litt opp i ordet du bruker - gjetter! Det er vel nettopp det. Ut fra det jeg har sett, så er det tre alternativer, så da er muligheten for å treffe, temmelig stor:-) Jada, jeg er VELDIG skeptisk til slike ting...

Skrevet

Jeg henger meg litt opp i ordet du bruker - gjetter! Det er vel nettopp det. Ut fra det jeg har sett, så er det tre alternativer, så da er muligheten for å treffe, temmelig stor:-) Jada, jeg er VELDIG skeptisk til slike ting...

*Humrer* Jeg sier overhodet ikke at jeg er synsk, men jeg tror på slike ting ja. :o)

Skrevet

Noen som har prøvd seg på de oppgavene på slutten av programmet?

Har dere mange riktige?

Jeg bommet på oppgaven fra dyre butikken. Ellers har jeg tippet riktig.

På oppgavene før pause har jeg truffet hver gang =D Men, tror det har mer med flaks å gjøre enn 6.sans ja. hehe

Skrevet

Jeg tippet også at han ville tenne det lyset, men det var fordi jeg er syntes det så ut som om veken på akkurat det lyset var svart. Er 95% sikker på at det var 2. tagning. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...