Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes den med norsk tekst? Filmen altså =)

Noen som har sett den? Og vet hvor en får kjøpt den?

Skrevet

Jeg har ikke funnet den med norsk tekst enda nei, desverre. Filmen er ganske lik boka, de sitter å prater til skjermen. Har bare sett klippet som er ca 20min på linken her. Siden er fin forresten!

http://www.helping.no/secret.htm

Skrevet

Jeg har ikke funnet den med norsk tekst enda nei, desverre. Filmen er ganske lik boka, de sitter å prater til skjermen. Har bare sett klippet som er ca 20min på linken her. Siden er fin forresten!

http://www.helping.no/secret.htm

Takker og bukker =)

Skal se på den. Håper den kommer med norsk tekst etterhvert da.. Jeg orker ikke lese bok =/

Skrevet

Hvilken film er dette?

Kan ikke huske at jeg har hørt om den.

Skrevet

Hvilken film er dette?

Basert på boka "The Secret". Jeg er egentlig litt opptatt av overnaturlige greier og sånt, men det jeg har sett av boka etter å ha bladd i den er lite overbevisende. "Bare piss" uttalte jeg om den her inne for en tid siden.

Men noe må det være med den, folk går jo mann av huse for å låne den!

Skrevet

Basert på boka "The Secret". Jeg er egentlig litt opptatt av overnaturlige greier og sånt, men det jeg har sett av boka etter å ha bladd i den er lite overbevisende. "Bare piss" uttalte jeg om den her inne for en tid siden.

Men noe må det være med den, folk går jo mann av huse for å låne den!

Vet du hvem som har skrevet den boken?

Skrevet

Vet du hvem som har skrevet den boken?

Rhonda Byrne.

Skrevet

Hvilken film er dette?

pekkaline la inn en link på et av innleggene her. Du kan trykke deg inn å se.. Har ikke lest boken enda, og heller ikke sett filmen, men vet den skal være spennende. Det er vel tankens kraft det handler om, sånn jeg har forstått det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...