Gå til innhold

Kjøpe boka eller vente?

Anbefalte innlegg

Gjest litt dårlig råd
Skrevet

Det er en bok jeg har lyst på, og den koster 350 i bokhandelen. Det hadde vært en perfekt bok til påsken! I bokklubben koster den 300 (ingen porto), og den kommer vel senere i pocket.

Ville du kjøpt til 350 eller ventet?

Skrevet

Jeg hadde først sjekket om biblioteket mot formodning skulle ha den inne, helt gratis! :o) Men de mest populære bøkene er det ventelister på.

Gjest litt dårlig råd
Skrevet

Jeg hadde først sjekket om biblioteket mot formodning skulle ha den inne, helt gratis! :o) Men de mest populære bøkene er det ventelister på.

Biblioteket bytter lokale og har stengt.

Skrevet

Hvis jeg har dårlig råd (som jeg som regel har) så venter jeg med å kjøpe boka, eller jeg tar en tur på biblioteket. Jeg har endelig klart å la være å kjøpe bøker jeg ønsker meg med en gang de kommer for salg, de kommer på tilbud året etter, og det er bestandig andre bøker som er verdt å lese i ventetiden:-)

Skrevet

Vanligvis venter jeg til den kommer ut som pocket, men da det gjaldt tredje boka til Stieg Larsson, måtte jeg bare kjøpe den.

Men jeg var flink og lot kjæresten lese den først, siden jeg hadde et prosjekt som måtte bli ferdig. Nå er prosjektet ferdig og boka lest. :-)

Skrevet

Biblioteket bytter lokale og har stengt.

Finn deg en annen bok å kjøpe da vel, du kan da ikke ha lest dem alle=??

Skrevet

Siden jeg har flere bøker liggende som jeg ikke har lest, så ville jeg ventet. Hadde jeg ikke hatt noen liggende, så hadde jeg kjøpt med en gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...