Lillemus Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Mmm... Jeg er vanligvis ikke så glad i Minde sjokolade, men sjokoladeeggene med melkekrem var vidunderlige.... Jeg klarte ikke å vente til ungene var i seng i kveld så jeg bestakk dem med hver sin dropseske jeg hadde liggende så jeg kunne spise noen sjokoladeegg... *Skuler bort på trimsykkelen* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg liker vanligvis ikke Minde, men jeg blir vel nødt til å sjekke opp denne saken nærmere... *kremt* Handletur i morgen, uten barn. *skrive liste* 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 å?er de bedre enn freia sine?? Nå har jeg ikke smakt årets produksjon av Freia sine, men jeg mener de er minst like gode ja! Litt mindre i størrelse, men flere i posen. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg får teste det ut. Det høres veldig godt ut. Litt kchalorier fra eller til spiller ingen rolle, for her er det totalt forfall. *Gnafse seigemenn* 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Du burde ikke spise så jævlig mye godteri du som burde gå ned i vekt kanskje.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.