Gå til innhold

FU: Hva har du av pynt/kunst etc på veggene

Anbefalte innlegg

Gjest beige vegger
Skrevet

Vi har to store malerier av en noe kjent lokal kunstner. Det ene står på soverommet fordi vi ikke har fått hengt det opp enda! *huff* Så er det bilder av barna på veggene her.

Til påsketyver, vi har hjemmepåske ;)

Det er et bile på bohus som jeg alltid har hatt lyst på. Vet ikke om de har det enda. Det er to hender som peker på hverandre. Et avlangt bilde :)

Sett igang med kost og lerret selv da vel? Det er sikkert knallgøy :) Selv har jeg et akvarellbilde som er selvlaget, det henger i gangen ;)

"Det er et bile på bohus som jeg alltid har hatt lyst på. Vet ikke om de har det enda. Det er to hender som peker på hverandre. Et avlangt bilde :)"

Vet hvilket du mener og har to venninner som har det + søstera mi. Så står over akkurat det bildet. ;-)

Skrevet

"Det er et bile på bohus som jeg alltid har hatt lyst på. Vet ikke om de har det enda. Det er to hender som peker på hverandre. Et avlangt bilde :)"

Vet hvilket du mener og har to venninner som har det + søstera mi. Så står over akkurat det bildet. ;-)

Det er nok VELDIG, VELDIG, VELDIG mange mennesker verden over som har akkurat det bildet på veggen. Originalen finner du det sixtinske kapellet. Går ut fra at du mener Skapelsen;)

Skrevet

Joda - det bildet har de enda! :) så det i dag...

Jeg likte det helt til det ene paret i oppussingsprogrammet til kathrine Moholt brukte det over senga på soverommet... Nå er det synonymt med harry for meg, desverre.... ;)

Hehe, det programmet har jeg ikke sett :) Det er et gammelt bilde nå det.

Skrevet

Jeg har ikke sett noen som har det jeg :)

Aliza1365380759
Skrevet

Har malt alle maleriene jeg har på veggen selv, og så har jeg bilder av personer som betyr mye for meg, som nevøen min, niesene mine, hunden vi hadde da jeg vokste opp, og bestevenninna mi. Er ikke særlig flink å male jeg heller, men det blir originalt i det minste! :) Og så har jeg noen lysestaker i smijern og sånt også, og et par-tre tegninger jeg har tegnet. (litt mer avanserte enn strekmenn, men ikke så mye! ;))

Skrevet

Jeg ville heller malt noe selv enn å kjøpe slike masseproduserte bilder som "alle" har. Ekte kunst er nå ikke_så_ dyrt heller da. Du kan få tak i mye billig på auksjoner.

''Ekte kunst er nå ikke_så_ dyrt heller da.''

Jo der er _dyrt_ ihvertfall de eg har, originaler av blandt annet Caravaggio, Tizian, Sandro Botticelli, Gunnar S. Gundersen og Raphael.

De kosta masse peng!!!

Skrevet

''Ekte kunst er nå ikke_så_ dyrt heller da.''

Jo der er _dyrt_ ihvertfall de eg har, originaler av blandt annet Caravaggio, Tizian, Sandro Botticelli, Gunnar S. Gundersen og Raphael.

De kosta masse peng!!!

Hehe, ja det vil jeg tro. Men de gjør seg i stua, ikke sant? ;)

Gjest mora2
Skrevet

Har ei venninne som maler, så har noe av hennes på veggene..

Ei gammal klokke, en stor speile, barnebilder , et sverd, to gotiske lysestaker *ser meg rudt* To engler,

ja det var det som henger i stua mi :0)

Skrevet

Hehe, ja det vil jeg tro. Men de gjør seg i stua, ikke sant? ;)

Joda de tar seg godt ut i stua, med riktig belysning.

Delacroix har eg på do, da det var fullt i stua! :)

Gjest et lite tips
Skrevet

Hvis du vil lage noe selv anbefaler jeg boka "Lag din egen kunst", husker ikke forfatter. Lån den på biblioteket.

Skrevet

Vi har to store malerier av en noe kjent lokal kunstner. Det ene står på soverommet fordi vi ikke har fått hengt det opp enda! *huff* Så er det bilder av barna på veggene her.

Til påsketyver, vi har hjemmepåske ;)

Det er et bile på bohus som jeg alltid har hatt lyst på. Vet ikke om de har det enda. Det er to hender som peker på hverandre. Et avlangt bilde :)

Sett igang med kost og lerret selv da vel? Det er sikkert knallgøy :) Selv har jeg et akvarellbilde som er selvlaget, det henger i gangen ;)

''Det er et bile på bohus som jeg alltid har hatt lyst på. Vet ikke om de har det enda. Det er to hender som peker på hverandre. Et avlangt bilde ''

Det er vel et utsnitt av Mishalangelos maleri i taket på det sixtinske kapell? Det er veldig fint, og veldig mye brukt. :-)

Skrevet

Jeg har to litografier, et stort og et lite ett. Ingen familiebilder i stua fordi jeg ikke liker den type bilder. Har kun to hengende på soverommet mitt og det er av ungene mine. Har noen trykk av Iben Sandemose fordi jeg har utrolig sans for hans fabeldyr. Disse går i sort og hvitt.

Et forslag. Kjøp lerett og noe lekkert stoff og trekk de med. Når du blir lei så bytter du bare.

Skrevet

Jeg har to litografier, et stort og et lite ett. Ingen familiebilder i stua fordi jeg ikke liker den type bilder. Har kun to hengende på soverommet mitt og det er av ungene mine. Har noen trykk av Iben Sandemose fordi jeg har utrolig sans for hans fabeldyr. Disse går i sort og hvitt.

Et forslag. Kjøp lerett og noe lekkert stoff og trekk de med. Når du blir lei så bytter du bare.

''Har noen trykk av Iben Sandemose fordi jeg har utrolig sans for hans fabeldyr. ''

For ikke å si hennes. Iben Sandemose er en kvinne. :o)

Skrevet

''Har noen trykk av Iben Sandemose fordi jeg har utrolig sans for hans fabeldyr. ''

For ikke å si hennes. Iben Sandemose er en kvinne. :o)

Ler godt nå.

Har alltid hatt en eller annen forestilling om at dette var en mann.

Uansett, helt utrolige tegninger.

Skrevet

Joda de tar seg godt ut i stua, med riktig belysning.

Delacroix har eg på do, da det var fullt i stua! :)

Godt valg. Du vil hindre folk i å trives og kose seg _for_ mye der inne og på så vis unngå kødannelser? Smart! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...