Gå til innhold

Hva skal du lese i påsken?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg har akkurat begynt på Knokkelsamleren nå (Jeffery Deaver).

Og så må jeg si at jeg har lest ut Den trettende fortellingen som jeg kjøpte på fredag. :P

Skrevet

"Skumringstimen" av Johan Teorin og "Skygge" av Karin Alvtegen og så har jeg selvfølgelig en liten bunke liggende (Wonderboy og Mannen som elsket Yngve bl,a, + en "alternativbok" som kjæresten maser om at jeg må lese).

hare1365380455
Skrevet

"Skumringstimen" av Johan Teorin og "Skygge" av Karin Alvtegen og så har jeg selvfølgelig en liten bunke liggende (Wonderboy og Mannen som elsket Yngve bl,a, + en "alternativbok" som kjæresten maser om at jeg må lese).

Alternativbok? *nysgjerrig*

:)

Skrevet

Alternativbok? *nysgjerrig*

:)

"Livet på den andre siden" ac Sylvia Browne var det. :o)

hare1365380455
Skrevet

"Livet på den andre siden" ac Sylvia Browne var det. :o)

Ok. :)

Jeg har forresten også noen flere bøker som skal leses.

mariaflyfly
Skrevet

Linn Ullmann: Når jeg er hos deg.

Men den er hittil så drepende kjedelig at jeg har begynt på en tjukk Mankell-krim. ;)

Skrevet

Har igjen de 4 siste bøkene til Patricia Cornwell som er perfekt påskekrim, ellers har jeg tatt med meg Ruth Maiers dagbok og Svart i Hitler-Tyskland fra biblioteket som jeg hadde tenkt å få lest i påsken:-)

Skrevet

Denne påsken har jeg linet opp følgende bøker:

Tom Egeland - Paktens voktere

Val McDermid - Under blødende hender

Jeffery Deaver - Kald Måne

I tillegg har jeg et par Agatha Christie-bøker i reserve :)

Mvh

Skrevet

Har du lest noe av Karin Alvtegen fra før? Er litt nysgjerrig på bøkene hennes, men har ikke fått somlet meg til det.

Skrevet

Har du lest noe av Karin Alvtegen fra før? Er litt nysgjerrig på bøkene hennes, men har ikke fått somlet meg til det.

Har lest Skam, var egentlig ikke så veldig begeistret, men tenkte jeg skulle gi henne en sjanse til.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg holder på med Savn. Er halvveis. Helt grei bok. Ikke kjempespennende.

Skrevet

Jeg holder på med Savn. Er halvveis. Helt grei bok. Ikke kjempespennende.

Takk for råd.. Er ute etter noe som griper meg på samme måte som Stieg Larsson, men det går kanskje ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...