Gå til innhold

Å være leieboer

Gjest lei meg og redd for bråk i påsken:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig flyttet inn i en leilighet i en enebolig, flere helger har det vært bråk og HØY musikk ovenfra,en natt varte det helt til klokken fem om morningen, jeg har gitt beskjed om at det er fint å få beskjed på forhånd om det skal være fest...jeg har også barn så det er veldig irriterende..bli vel mer og mer nå i løpet av våren/sommeren:(Hva gjør jeg eller kan gjøre med det?noen som har oppleved det samme?

Gjest mallet
Skrevet

Er det samme person som eier begge leilighetene? I så fall ville jeg klaget til huseier, og gitt beskjed om hvor lenge musikken holdt på hver gang det skjer.

Skrevet

Er det samme person som eier begge leilighetene? I så fall ville jeg klaget til huseier, og gitt beskjed om hvor lenge musikken holdt på hver gang det skjer.

Det er huseier som bråker...jeg leier hos de..

Gjest mallet
Skrevet

Det er huseier som bråker...jeg leier hos de..

Det var litt verre, ja. Da har du rett og slett ikke stort å stille opp med, i praksis... annet enn å flytte, selvsagt.

Skrevet

I ditt tilfelle så hadde jeg vært på utkikk etter et nytt sted å bo. Tror neppe det blir mer stillferdig utover sommeren og siden det er eier av boligen som forårsaker bråket så tror jeg neppe de er særlig lydhøre for å dempe seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...