Gjest lei meg og redd for bråk i påsken:( Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Har nylig flyttet inn i en leilighet i en enebolig, flere helger har det vært bråk og HØY musikk ovenfra,en natt varte det helt til klokken fem om morningen, jeg har gitt beskjed om at det er fint å få beskjed på forhånd om det skal være fest...jeg har også barn så det er veldig irriterende..bli vel mer og mer nå i løpet av våren/sommeren:(Hva gjør jeg eller kan gjøre med det?noen som har oppleved det samme? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Er det samme person som eier begge leilighetene? I så fall ville jeg klaget til huseier, og gitt beskjed om hvor lenge musikken holdt på hver gang det skjer. 0 Siter
Gjest lei meg og redd for bråk i påsken:( Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Er det samme person som eier begge leilighetene? I så fall ville jeg klaget til huseier, og gitt beskjed om hvor lenge musikken holdt på hver gang det skjer. Det er huseier som bråker...jeg leier hos de.. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Det er huseier som bråker...jeg leier hos de.. Det var litt verre, ja. Da har du rett og slett ikke stort å stille opp med, i praksis... annet enn å flytte, selvsagt. 0 Siter
karol Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 I ditt tilfelle så hadde jeg vært på utkikk etter et nytt sted å bo. Tror neppe det blir mer stillferdig utover sommeren og siden det er eier av boligen som forårsaker bråket så tror jeg neppe de er særlig lydhøre for å dempe seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.