Gå til innhold

Flaut?

Gjest flau, så annonym..... ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest flau, så annonym..... ;-)
Skrevet

Jeg må kjøpe kondomer......(hehe).

Men synes det er så innmari flaut, kanskje mest fordi jeg er jente.Og jeg syns det er flaut,og er redd for hva de bak kassen tror og de bak meg i kø`en..... :/

ER det egentlig falut å kjøpe kondomer?

OG er det sånn at det er værre for jenter enn menn? ;-)

Skrevet

Neida, det er ikke flaut! Skjønt - da jeg var ungjente hadde jeg vel heller dødd enn å kjøpe kondomer! ;o)

Nå er jeg gammel og i den perioden jeg var singel (midt i 30-årene) vurderte jeg å kjøpe et par pakker kondomer så i det minste dama i butikken skulle tro jeg hadde et sexliv! *Hehe*

Gjest Ikke nå, er også flau...
Skrevet

Syns det er dritflaut, jeg er også dame, handler på plasser ingen kjenner meg eller enda bedre bestiller via postordre, he-he!

Det er liksom det at alle da skjønner at du sannsynligvis skal ha sex snart som gjør det flaut!

Syns forøvrig at det er kjempeflaut å kjøpe bind og tamponger også, helt skrudd..

AneM1365380603
Skrevet

Neida, det er ikke flaut! Skjønt - da jeg var ungjente hadde jeg vel heller dødd enn å kjøpe kondomer! ;o)

Nå er jeg gammel og i den perioden jeg var singel (midt i 30-årene) vurderte jeg å kjøpe et par pakker kondomer så i det minste dama i butikken skulle tro jeg hadde et sexliv! *Hehe*

''

Nå er jeg gammel og i den perioden jeg var singel (midt i 30-årene) vurderte jeg å kjøpe et par pakker kondomer så i det minste dama i butikken skulle tro jeg hadde et sexliv! *Hehe*''

Såpass ;) He he.

Gjest flau, så annonym....;-)
Skrevet

Syns det er dritflaut, jeg er også dame, handler på plasser ingen kjenner meg eller enda bedre bestiller via postordre, he-he!

Det er liksom det at alle da skjønner at du sannsynligvis skal ha sex snart som gjør det flaut!

Syns forøvrig at det er kjempeflaut å kjøpe bind og tamponger også, helt skrudd..

Ja, bestille på postordre ja!! DET går an....hehe.

Men,det tar for lang tid denne gang. Jeg bor også på en liten plass, men tror jeg vet om en butikk jag kan kjøpe på uten at blir for flaut.

Men du har rett, det ER den følelsen som er værst ja. Gleder meg til mensen kommer i mds-skifte, da begynner jeg på pillene igjen ;-)

Skrevet

Ja, bestille på postordre ja!! DET går an....hehe.

Men,det tar for lang tid denne gang. Jeg bor også på en liten plass, men tror jeg vet om en butikk jag kan kjøpe på uten at blir for flaut.

Men du har rett, det ER den følelsen som er værst ja. Gleder meg til mensen kommer i mds-skifte, da begynner jeg på pillene igjen ;-)

Du kan jo bare begynne på pillen nå, men da må du jo bruke kondom i tillegg en uke eller to så da er du vel like langt. :o)

Gjest flau, så annonym nå....;-)
Skrevet

Du kan jo bare begynne på pillen nå, men da må du jo bruke kondom i tillegg en uke eller to så da er du vel like langt. :o)

Men? Er det ikke sånn at jeg MÅÅ vente til første mensen dag med første pille da? Har jeg missforstått nå?

Skrevet

Men? Er det ikke sånn at jeg MÅÅ vente til første mensen dag med første pille da? Har jeg missforstått nå?

Nei, du MÅ ikke, men om du begynner på et annet tidspunkt er du ikke sikker før etter 7/14 dager (sjekk i pakningsvedlegget) og må bruke kondom i tillegg disse dagene. Begynner du på mensens første dag er du sikker fra første dag.

Skrevet

Finnes det en butikk der du tar kort for røyk, snus, smertestillende, kondomer osv? Da er det mindre synlig hva du tar.

Apotek er jo et greit sted når det er selvbetjening. Sleng på en pakke ibux samtidig så blir det mindre synlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...