Gå til innhold

spesielt å ha søster som forlover?

Anbefalte innlegg

Gjest er usikker jeg
Skrevet

eller er det vanlig?

hva hvis man har flere søstre? er det rart å velge en av dem?

Skrevet

Det er ikke uvanlig det nei. Jeg vet om ei som valgte ei søster som forlover og hun hadde tre å velge i. Ingen ble sure av den grunn hehe

Aliza1365380759
Skrevet

Nå har jeg bare ei søster, men hun kunne absolutt vært aktuell som forlover hvis jeg mot all formodning skulle gifte meg. Jeg ville ikke syntes det var noe unormalt ved det, og heller ikke at du valgte ei av søstrene dine hvis du har flere. Ofte har man jo et "favorittsøsken", jeg har i alle fall en "favorittbror" av de tre jeg har tilgjengelig :)

Gjest helt ok det vel? :)
Skrevet

Jeg hadde min søster som forlover fordi det føltes mest naturlig, og mannen min skal være forlover for sin bror nå etter påske:)

Skrevet

Det er vel helt ok å ha en søster som forlover. Min svoger skal gifte seg til sommeren, og bruden har valgt sin søster som forlover, og svogeren skal ha sin bror (min mann).

Poenget er vel at man velger en person til forlover som står en nær, og som man har kjent lenge og delt mye av livet med.

For noen er denne personen en venninne, en kusine, eller en kollega, - for andre er det en søster.

Hvis du har flere søstre, synes jeg ikke det er rart å velge en man har et ekstra godt forhold til.

Men hvis det kunne blitt sårende at jeg valgte en søster fremfor en annen, ville jeg kanskje vurdert å bruke en venninne istedet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...