Gå til innhold

Nutriss hårfarge?

Anbefalte innlegg

Gjest marva smekk
Skrevet

Datteren min på 13 år har farget håret sitt med Nutriss hårfarge. Fargem heter Ekstra lys blond nr. 10. Det ble ikke pent, da håret hennes ble alt for lyst, nesten hvitt. Jeg trodde det var vanlig hårfarge, men så i ettertid at det står: lysnende hårfargningscrem på pakken.

Lurer nå på om hun kan farge håret på nytt, i en litt mørkere blond farge. Er redd for at håret skal ta skade.Har kjøpt en ny farge som heter Meget lys blond nr 9, og den ser ut til å være litt mørkere. Det står heller ingenting om at den inneholder lysnende hårfarginscrem, bare hårfargecrem.

Tenkte å hjelpe henne i morgen med den nye fargen? Eller bør vi vente noen uker?

Skrevet

Dette er hårbleking, og jeg tror ikke det hjelper å ta en ny blekerunde!

Ta henne med til frisøren om dere syndes det er for lyst, det koster litt, men av erfaring kan jeg si at det ikke er enkelt å ordne opp den veien med mislykket farging.

Men det kan jo være at hun syns det er ok om hun venner seg på den nye farga å da?

Men da kommer det en lei ettervekst etterhvert, ikke bare bare det hårfargingsgreiene altså!

Skrevet

Er jo et bleknings-middel det også. Jeg hadde nok tatt en tur til frisøren, dog litt dyrere enn disse pakkene, men det er nok verdt det.. Har hatt mine runder med det der.. hvis håret nå var veldig lyst, så vil nok ikke den nye pk du har kjøpt,gjøre det noe mørkere.

Mrs. Wallace
Skrevet

Datteren din har ikke farget håret, hun har bleket det.

Dersom hun (du) ønsker å farge håret nå, bør dere absolutt gå til en frisør, for å begynne å røre med fargestoffer i bleket hår, er å be om trøbbel dersom man ikke kan sakene.

Skrevet

Prøv med en litt mørkere glansvask. Ikke farging eller en ny bleking da dette vil slite masse på håret.

Hører med det i unge år og gå på tryne når det gjelder farging/bleking. :-)

Skrevet

ikke farg det mørkere oppå hvertfall. da blir det grønt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...