GoodTimes Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 I morgen, onsdag - det er en helt vanlig dag og ikke noe tull med tidlig stenging eller noe? På Polet og i dagligvarebutikkene, mener jeg. Jeg vet at Polet er stengt Påskeaften. Bare så det er sagt. 0 Siter
Moment Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Polet stenger mest trolig tidligere i morgen. Her jeg bor stenger det kl 15. Her er åpningstider, stod hvertfall for påsken under det polet som er nærmest meg. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/FindStore-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000eiaQ8fDF Og ikke utenkelig at noen dagligvarebutikker også stenger tidligere, men kan nok variere fra sted til sted hvor tidlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Dagligvaren stenger vel 18 kanskje eller 20? Jeg ville ikke satset på at de har seinåpent akkurat. ) Polet hadde jeg i alle fall ikke gått ut fra har normal åpningstid i morra.... 0 Siter
Gjest åpent hele påsken Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Her vi bor skal dagligvarebutikken holde åpent alle påskedagene, så her blir det ingen hamstring siden vi skal holde oss hjemme i påsken. Pol-varene er allerede kjøpt inn, så regner ikke med at det går tomt 0 Siter
GoodTimes Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Her vi bor skal dagligvarebutikken holde åpent alle påskedagene, så her blir det ingen hamstring siden vi skal holde oss hjemme i påsken. Pol-varene er allerede kjøpt inn, så regner ikke med at det går tomt Takk og takk. Hvit og rød er drasset til gårds. Og påskeegg til store barn som forlengst er flyttet ut. Og et nedstrippet utvalg av flattrykte kyllinger med skjelende blikk og nebbet i nakken er fordelt på peishylle og piano. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.