Gå til innhold

Åpningstidene (som vanlig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen, onsdag - det er en helt vanlig dag og ikke noe tull med tidlig stenging eller noe? På Polet og i dagligvarebutikkene, mener jeg.

Jeg vet at Polet er stengt Påskeaften. Bare så det er sagt.

:)

Skrevet

Polet stenger mest trolig tidligere i morgen. Her jeg bor stenger det kl 15. Her er åpningstider, stod hvertfall for påsken under det polet som er nærmest meg.

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/FindStore-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000eiaQ8fDF

Og ikke utenkelig at noen dagligvarebutikker også stenger tidligere, men kan nok variere fra sted til sted hvor tidlig.

Skrevet

Dagligvaren stenger vel 18 kanskje eller 20? Jeg ville ikke satset på at de har seinåpent akkurat. :o)

Polet hadde jeg i alle fall ikke gått ut fra har normal åpningstid i morra....

Gjest åpent hele påsken
Skrevet

Her vi bor skal dagligvarebutikken holde åpent alle påskedagene, så her blir det ingen hamstring siden vi skal holde oss hjemme i påsken.

Pol-varene er allerede kjøpt inn, så regner ikke med at det går tomt :)

Skrevet

Her vi bor skal dagligvarebutikken holde åpent alle påskedagene, så her blir det ingen hamstring siden vi skal holde oss hjemme i påsken.

Pol-varene er allerede kjøpt inn, så regner ikke med at det går tomt :)

Takk og takk. Hvit og rød er drasset til gårds. Og påskeegg til store barn som forlengst er flyttet ut.

Og et nedstrippet utvalg av flattrykte kyllinger med skjelende blikk og nebbet i nakken er fordelt på peishylle og piano.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...