Gå til innhold

Sure penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, så ble det en "hyggelig" påskehilsen til meg fra trafikketaten i dag.

Jeg rakk ikke bussen og istedenfor å komme 10.min for sent på jobb, valgte jeg å ta bilen.Hvorfor gjorde jeg det egentlig? hadde vært bedre å komme 10 min. for sent for her er det lite å gjøre uansett.

10 min. etter at parkeringen var gått, kom jeg på det og stormer ut, men selvføleglig var det for sent. De går jo rundt her hele tiden.

Æsj, for noen sure penger

Skrevet

Ånei, så kjipt da. Ja hvorfor tok du bilen, hm... Eller hvorfor glemte du av tiden...osv. Du er pliktoppfyllende, det skal du ha ;) Stiller på jobb selv om du mistet bussen.

Min venninne ble stanset i trafikk kontroll med bla min datter som passasjer.Politiet delte ut bot for manglende belte. (Hun hadde glemt å ta det på da hun 50meter før hadde stoppet for å ta med min datter og sine egne barn) Med boten så sa han, ha en fin dag! "årh, ja den har du klart å ødelegge allerede!" svarer min hun. :)

Alt dette forteller min datter når hun kom hjem, jeg lo så jeg grein! Akkurat som om det var politiet sin feil at dagen var ødelagt ;)

Skrevet

Ånei, så kjipt da. Ja hvorfor tok du bilen, hm... Eller hvorfor glemte du av tiden...osv. Du er pliktoppfyllende, det skal du ha ;) Stiller på jobb selv om du mistet bussen.

Min venninne ble stanset i trafikk kontroll med bla min datter som passasjer.Politiet delte ut bot for manglende belte. (Hun hadde glemt å ta det på da hun 50meter før hadde stoppet for å ta med min datter og sine egne barn) Med boten så sa han, ha en fin dag! "årh, ja den har du klart å ødelegge allerede!" svarer min hun. :)

Alt dette forteller min datter når hun kom hjem, jeg lo så jeg grein! Akkurat som om det var politiet sin feil at dagen var ødelagt ;)

"Med boten så sa han, ha en fin dag!"

Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende.

Ja ja, det er bare å betale og glemme det hele fortest mulig:)

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende.

hehe, jeg tror de bruker å si det automatisk etter kontroller, med og uten bot :)

Skrevet

Hadde det vært meg, hadde jeg antagelig drept fyren på grunn av den kommentaren om at jeg skulle ha en fin dag etter parkeringsbot.

Gjest jobberjobb
Skrevet

Han gjør jo bare jobben sin.. alle har vel rett til å være hyggelig på jobb??? uten å gjøre en dårlig jobb av den grunn??

Skrevet

Han gjør jo bare jobben sin.. alle har vel rett til å være hyggelig på jobb??? uten å gjøre en dårlig jobb av den grunn??

Ikke ta alt så bokstavelig da:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...