Gjest Wita Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Jaja, så ble det en "hyggelig" påskehilsen til meg fra trafikketaten i dag. Jeg rakk ikke bussen og istedenfor å komme 10.min for sent på jobb, valgte jeg å ta bilen.Hvorfor gjorde jeg det egentlig? hadde vært bedre å komme 10 min. for sent for her er det lite å gjøre uansett. 10 min. etter at parkeringen var gått, kom jeg på det og stormer ut, men selvføleglig var det for sent. De går jo rundt her hele tiden. Æsj, for noen sure penger 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ånei, så kjipt da. Ja hvorfor tok du bilen, hm... Eller hvorfor glemte du av tiden...osv. Du er pliktoppfyllende, det skal du ha Stiller på jobb selv om du mistet bussen. Min venninne ble stanset i trafikk kontroll med bla min datter som passasjer.Politiet delte ut bot for manglende belte. (Hun hadde glemt å ta det på da hun 50meter før hadde stoppet for å ta med min datter og sine egne barn) Med boten så sa han, ha en fin dag! "årh, ja den har du klart å ødelegge allerede!" svarer min hun. Alt dette forteller min datter når hun kom hjem, jeg lo så jeg grein! Akkurat som om det var politiet sin feil at dagen var ødelagt 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Ånei, så kjipt da. Ja hvorfor tok du bilen, hm... Eller hvorfor glemte du av tiden...osv. Du er pliktoppfyllende, det skal du ha Stiller på jobb selv om du mistet bussen. Min venninne ble stanset i trafikk kontroll med bla min datter som passasjer.Politiet delte ut bot for manglende belte. (Hun hadde glemt å ta det på da hun 50meter før hadde stoppet for å ta med min datter og sine egne barn) Med boten så sa han, ha en fin dag! "årh, ja den har du klart å ødelegge allerede!" svarer min hun. Alt dette forteller min datter når hun kom hjem, jeg lo så jeg grein! Akkurat som om det var politiet sin feil at dagen var ødelagt "Med boten så sa han, ha en fin dag!" Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende. Ja ja, det er bare å betale og glemme det hele fortest mulig:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 "Med boten så sa han, ha en fin dag!" Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende. Ja ja, det er bare å betale og glemme det hele fortest mulig:) hehe, jeg tror de bruker å si det automatisk etter kontroller, med og uten bot 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 "Med boten så sa han, ha en fin dag!" Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende. Ja ja, det er bare å betale og glemme det hele fortest mulig:) Hadde det vært meg, hadde jeg antagelig drept fyren på grunn av den kommentaren om at jeg skulle ha en fin dag etter parkeringsbot. 0 Siter
Gjest jobberjobb Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 "Med boten så sa han, ha en fin dag!" Skjønner ikke hvorfor han skulle slenge på den der. Gjør jo bare det hele enda mer irriterende. Ja ja, det er bare å betale og glemme det hele fortest mulig:) Han gjør jo bare jobben sin.. alle har vel rett til å være hyggelig på jobb??? uten å gjøre en dårlig jobb av den grunn?? 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Han gjør jo bare jobben sin.. alle har vel rett til å være hyggelig på jobb??? uten å gjøre en dårlig jobb av den grunn?? Ikke ta alt så bokstavelig da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.