Gå til innhold

Reis, og la det bli rolig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt småstress i nabolaget merker jeg, og jeg liker ikke at "alle" skal reise. Når alle har reist er det deilig og stille og rolig, og man kan nyte dagene, iallfall hvis det er sol. Og så kommer alt stresset og en ekstrem biltrafikk når alle kommer hjem igjen etter fjellturene sine. Må liksom venne meg til ting, tror jeg... er det andre som har det slik? Liker ikke at de skal reise, men liker den nye tilstanden av ro, liker ikke når stillheten blir brutt igjen, liker når det er i normalt gjenge igjen.

Dette var litt dårlig forklart, det vet jeg :)

Og når jeg skal reise bort selv, gleder-gruer jeg meg. Rart.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Slapp av! Du er ikke alene! "litt asbergers syndrom i alle mennesker" Morsomt at du er så utadvendt og ærlig!

Skrevet

Slapp av! Du er ikke alene! "litt asbergers syndrom i alle mennesker" Morsomt at du er så utadvendt og ærlig!

''asbergers syndrom'' Det måtte jeg slå opp -- hehe - og jeg som er så sosial og utadvendt (kanskje ikke like mye som du, da, KK)

Men ellers takk, Kåre K, og skal du ha en fin påske da tro? I sjøkanten?

Gjest klutra
Skrevet

Merker overhode ikke at naboene stresser med å reise bort. Merker når de er borte og det er ekstra stille her. Utrolig deilig.

Jepp, hjemmepåske her. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...