Gå til innhold

Det eksisterer ikke i norge..Talentløst!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant et slikt forum jeg ønsket å finne, men det var i danmark, det fins IKKE i norge, er ikke det helt fantastisk skjønner ikke at det er mulig... Kan det opprettes her tro???

Skrevet

Konkretiser hva du mener og legg innlegget på Webmaster-forumet om du mener det er et forum som passer her inne.

Gjest bullagruff
Skrevet

Det hadde kanskje hjulpet om du presiserte hva slags forum du ønsket å finne? ;-)

Skrevet

Hva slags forum er det du snakker om?

Med tanke på gårsdagens innlegg gjetter jeg på at det er et forum om kreft. Det har jo vært etterlyst mange ganger her inne,

Skrevet

Hva slags forum er det du snakker om?

Livet etter alvorlig sykdom Det fins heller ikke på kreftforeningens sider, og jeg syns det er veldig rart at det ikke er opprettet. Mange hadde hatt stor nytte av det!! Da det også oppstår store utfordringer ettter endt behandling..

Skrevet

Med tanke på gårsdagens innlegg gjetter jeg på at det er et forum om kreft. Det har jo vært etterlyst mange ganger her inne,

Ok, jeg leser ikke alle trådene her inne, så det er ikke lett å skjønne at en tråd er en fortsettelse av en annen:-)

Skrevet

Livet etter alvorlig sykdom Det fins heller ikke på kreftforeningens sider, og jeg syns det er veldig rart at det ikke er opprettet. Mange hadde hatt stor nytte av det!! Da det også oppstår store utfordringer ettter endt behandling..

Helt enig med deg, det skulle ha vært en slikt forum...

Skrevet

ja stemmer det. syns det er merkelig at det ikke er opprettet, heller ikke hos kreftforeningen.. Det er en glemt gruppe føles det som.. For det forvents at når behandling o.l er ferdig, ja da er man frisk og raskm igjen.. hadde det bare vært så enkelt;-)

Skrevet

Ja det er talentløst!

Men det finnes grupper for forskjellige krefttyper rundt omkring i landet. Mange som får god hjelp der har jeg hørt:-)

Tror det er noe info om det på kreftforeningens side??

Gjest trolline
Skrevet

ja stemmer det. syns det er merkelig at det ikke er opprettet, heller ikke hos kreftforeningen.. Det er en glemt gruppe føles det som.. For det forvents at når behandling o.l er ferdig, ja da er man frisk og raskm igjen.. hadde det bare vært så enkelt;-)

Kan du ikke ringe kreftlinjen 80048210? Mener de har ganske mange foreninger rundt om i landet, med samtalegrupper..for de som sliter etter ferdig behandling.?

Min svigerinne har 2 ganger i mnd Gruppetreff for Brystkreftrammede..hun synes der er ett kjempefint opplegg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...