Gå til innhold

TIL TELEFONSELGERE

Gjest grrrrrrr, så lei!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

KAN DERE GI DERE MED Å RINGE MEG TIL ALLE DØGNETS TIDER ÅR UT OG ÅR INN???!!!????

JEG ER IKKE INTERESSERT!!!!

(eller ta i det minste et folkskikk-kurs!)

Skrevet

Reserver deg mot telefonsalg. Skulle de ringe alikevel så be dem om å slette deg fra listene sine umiddelbart.

Skrevet

Reserver deg mot telefonsalg. Skulle de ringe alikevel så be dem om å slette deg fra listene sine umiddelbart.

har gjort begge deler :(

Gjest Angola
Skrevet

Jeg også har gjort det. Registret meg altså. Men like fullt så ringer de.

Det går mange tips om hvordan man skal "takle" en telefonselger: Et som mange bruker er å utgi seg for å være en gammel tunghørt dame/mann. Da går det ikke lenge før de legger på.

Men det er jo ikke noen løsning det da egentlig :)

Skrevet

Jeg opplever aldri telefonselgere. Bare forbrukerundersøkelser eller noe sånt, jeg lukter lunta, sier at jeg ikke er interessert, sier hadet og leggger på! Effektivt. De pleier å si 'da beklager vi forstyrrelsen'

Skrevet

Jada, det hjelper skikkelig å skrive et innlegg om det her. Har du reservert deg? Hvis ikke, har du i hvert fall ikke noe å klage over. Hvis du har reservert deg (kan ta inntil 3 mnd før dette er registrert hos alle), kan du opplyse om dette til selgere, så blir du fjernet fra listene.

Skrevet

Det går mange tips om hvordan man skal "takle" en telefonselger: Et som mange bruker er å utgi seg for å være en gammel tunghørt dame/mann. Da går det ikke lenge før de legger på.

Man sier nei takk, og legger på før vedkommende rekker å argumentere... Funker helt fint her...

Gjest Angola
Skrevet

Man sier nei takk, og legger på før vedkommende rekker å argumentere... Funker helt fint her...

Som oftest går dette ja. Spesielt med damer,de sier det er greit og legger på. Men enkelte menn er ufin.

4 mnd fikk jeg beskjed at det tok da jeg registrerte meg sist. Det er nå 2 år siden, og telefonen ringer fortsatt...

Skrevet

Jeg legger bare på når det er selgere, men er enig i at det kan være irriterende. Noen ganger sier jeg bare neitakk, mens kjeften fremdeles ikke står stille i andre enden. Vi har reservert oss, så det er uhyre sjeldent de ringer her nå.

Skrevet

Som oftest går dette ja. Spesielt med damer,de sier det er greit og legger på. Men enkelte menn er ufin.

4 mnd fikk jeg beskjed at det tok da jeg registrerte meg sist. Det er nå 2 år siden, og telefonen ringer fortsatt...

Men poenget mitt er at du ikke venter til noen rekker å si noe som helst, du bare legger på... Da spiller det ingen rolle hva noen sier...

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg får utrolig mange på mobilen jeg.

Forje uke hadde jeg en morsom en. Først når jeg tar telefonen, legger han på. Så ringer det igjen, og jeg tar den. Jeg forteller at jeg har reservert meg, og at jeg i tillegg ikke er så glad i at folk ringer og legger på igjen.

Han hisser seg opp, og slenger ut av seg en masse om at han ikke kan noe for at jeg er på hans liste, så jeg ber han roe seg litt ned, og kanskje få strøket meg av den listen umiddelbart.

Han sier noe sånt som at jeg er en bitter kjærring som er ute etter å la sånne som han miste jobben......

Da spør jeg han om hvilket firma han ringer for, men det ville han plutselig ikke si gitt ;-) og så legger han på røret.....

Telefonselgere er vistnok mennesker di også ;-D

Skrevet

Forje uke hadde jeg en morsom en. Først når jeg tar telefonen, legger han på. Så ringer det igjen, og jeg tar den. Jeg forteller at jeg har reservert meg, og at jeg i tillegg ikke er så glad i at folk ringer og legger på igjen.

Han hisser seg opp, og slenger ut av seg en masse om at han ikke kan noe for at jeg er på hans liste, så jeg ber han roe seg litt ned, og kanskje få strøket meg av den listen umiddelbart.

Han sier noe sånt som at jeg er en bitter kjærring som er ute etter å la sånne som han miste jobben......

Da spør jeg han om hvilket firma han ringer for, men det ville han plutselig ikke si gitt ;-) og så legger han på røret.....

*Hehe* Sjekk opp nummeret og ring daglig leder i firmaet og klag på selgeren. ;o)

mumitrollet
Skrevet

Jada, det hjelper skikkelig å skrive et innlegg om det her. Har du reservert deg? Hvis ikke, har du i hvert fall ikke noe å klage over. Hvis du har reservert deg (kan ta inntil 3 mnd før dette er registrert hos alle), kan du opplyse om dette til selgere, så blir du fjernet fra listene.

Dream on! Jeg reserverte meg i 2001, men får stadig vekk telefoner!

Skrevet

Dream on! Jeg reserverte meg i 2001, men får stadig vekk telefoner!

Det er ikke jeg som drømmer om å bli kvitt telefonselgere:-) Jeg har det moro når de ringer jeg, og har til dags dato ikke kjøpt en eneste ting per telefon:-)

Skrevet

Ja, det hjelper faktisk meg. FIkk ut litt irritasjon som jeg fikk umiddelbart etter at en av idiotene ringte meg. Jeg HAR reservert meg og jeg gir ALLTID beskjed om å bli strøket fra listene. Hjelper det? Ser ikke slik ut.. har visst et populært nr. Men takk for tipset! (interessant om du skal spørre samtlige trådstartere på dol det samme spørsmålet forresten...ikke akkurat fryktelige mange meningsfulle innlegg)

Skrevet

He he, den var litt morsom. Hjelper jo ikke nei, men litt morsomt å irritere tilbake.

Jeg har jattet skikkelig med et par ganger (når jeg har god tid) og frem og tilbake i evigheter sånn at de tror de "har" meg, det eneste som mangler er å godkjenne kjøpet -DA trekker jeg meg, rakst og effektivt, og sier at jeg ombestemmer meg.

He he he eh ehe he he he he ehe he heh ha ha ah ahhhoh oh hhohoooo (med ondskapsfull latter!)

Gjest effektivt
Skrevet

Straks du oppdager at det er en telefonselger, legg telefonen fra deg og la idioten skravle ivei til han skjønner at det ikke er noen i den andre enden.

Gjest effektivt
Skrevet

Straks du oppdager at det er en telefonselger, legg telefonen fra deg og la idioten skravle ivei til han skjønner at det ikke er noen i den andre enden.

Gjest effektivt
Skrevet

Minner meg om en bokselger på en kafè for noen år siden. Jeg var student og ganske blakk, satt på kafe og nøt en kopp kaffe. Da jeg sa som sant var at jeg ikke hadde råd til 12 binds leksikon ble han sint og skjelte meg ut fordi jeg hadde råd til å sitte på kafè og drikke kaffe....

Skrevet

Ha ha ha ha, det skal jeg prøve neste gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...