Gå til innhold

TIL TELEFONSELGERE

Gjest grrrrrrr, så lei!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha ha ha, det skal jeg prøve neste gang :)

Jeg vurderer nesten å trekke min reservasjon. Syns det er moro å sette de ut, og ikke minst bruke tiden deres =)

En gang var det en som ringte, og da passet det litt dårlig. Så jeg spurte om jeg kunne få ringe tilbake.

Selger: vel jeg kan jo ringe deg litt senere, passer det før 22?. da slutter jeg for dagen.

Jeg: Nei, jeg er nok ikke ledig før 22.30. Men, jeg kan jo få nr. ditt, så ringer jeg.

Selger: Nei, vi har strenge regler der, jeg kan ikke oppgi mitt private nr. Jeg vet jo ikke om du er kriminell eller noe sånt.

Jeg: Men, du ringer jo meg privat, og jeg vet heller ikke om du er kriminell !!!???!!!

Selger: *slenger på røret*

;o)

Skrevet

Minner meg om en bokselger på en kafè for noen år siden. Jeg var student og ganske blakk, satt på kafe og nøt en kopp kaffe. Da jeg sa som sant var at jeg ikke hadde råd til 12 binds leksikon ble han sint og skjelte meg ut fordi jeg hadde råd til å sitte på kafè og drikke kaffe....

Hehe, ja for det er jo nesten ikke noen prisforskjell på en kopp kaffe og et 12 binds leksikon:-) Huff, for en idiot!!

Gjest Dette funker :D
Skrevet

1. Meld fra på nettet at du ikke ønsker telefonselgere.

2. Få tak i den mms`n som gikk livlig her en stund om han blå fyren (Noldus fra Harry Potter) som kjefter og smeller noe veldig.

3. Når neste telefonselger ringer så lar du h*n snakke på til du kjappt har funnet frem Noldus.

4. Sett i gang Noldus, legg fra deg telefonene, ta deg en god kaffe.

5. Når Noldus er ferdig så legg på begge telefonrørene.

6. Ta deg en ny kopp god kaffe.

Ha en riktig god påske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...