Gå til innhold

vi har grillet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var riktig snadder med pølser fra engangsgrill i dag. Men så rart, de selger ikke grillkull enda i butikkene her. Er ikke grilling ganske normalt i påsken eller er jeg på bærtur?

Gjest Angela26
Skrevet

Grilla pòlser er godt! Nam nam!

Jeg husker noen venner av meg og jeg skulle grille noe pà en engangsgrill en gang... Vi fikk ikke noe ordentlig flamme pà grillen, sà jeg gikk og henta " kjetting pà boks", tror jeg det var... I allefall noe spray greier....

Vi var ikke helt "pà nett" noen av oss da vet du ( vi var edrue ja)... men vi fikk flamme pà grillen ja skal jeg si deg! Og det til gangs...! Og pòlsene smakte heller ikke sà verst ;-) Naboene stod bare og glante husker jeg....hehe....

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg husker noen venner av meg og jeg skulle grille noe pà en engangsgrill en gang... Vi fikk ikke noe ordentlig flamme pà grillen, sà jeg gikk og henta " kjetting pà boks", tror jeg det var... I allefall noe spray greier....

Vi var ikke helt "pà nett" noen av oss da vet du ( vi var edrue ja)... men vi fikk flamme pà grillen ja skal jeg si deg! Og det til gangs...! Og pòlsene smakte heller ikke sà verst ;-) Naboene stod bare og glante husker jeg....hehe....

"kjetting på boks!!!" Som tennvæske?????? Er du rusk!!? Ler så jeg detter her!!! Og ikke kom og si at dere ikke var beruset!! Det tror jeg ikke på!! Erta bærta!!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

var på europris og handlet "gule kuuule" påske stæsj i dag og de hadde grillkull til taket! Men kjøp for all del "tennvæske" og ikke "kjetting på boks" som opptenningsvæske! kan hende dere "går litt" anneledes etterpå! "humre"

Skrevet

*knis* Det er iallfall mer vanlig med grillkull i påsketider enn å være på bærtur da pekkaline. *LOL*

(jo da vår butikk hadde kull)

Skrevet

*LOL* - sikkert kjempesunt!

Gjest Angela26
Skrevet

"kjetting på boks!!!" Som tennvæske?????? Er du rusk!!? Ler så jeg detter her!!! Og ikke kom og si at dere ikke var beruset!! Det tror jeg ikke på!! Erta bærta!!

Vi var edrue og desperate skal jeg si deg! Og pòlser ble det ;-)

Skrevet

hehe, min mann får dilla på å sprute tennvæske på grillener og bål ha...ja det lyser opp ei lita stund ja :)

Skrevet

var på europris og handlet "gule kuuule" påske stæsj i dag og de hadde grillkull til taket! Men kjøp for all del "tennvæske" og ikke "kjetting på boks" som opptenningsvæske! kan hende dere "går litt" anneledes etterpå! "humre"

grillkull i taket hørtes sært ut ;) hehe. Javel, du er påskeklar forstår jeg, hjemme eller bortepåske?

Skrevet

*knis* Det er iallfall mer vanlig med grillkull i påsketider enn å være på bærtur da pekkaline. *LOL*

(jo da vår butikk hadde kull)

*ehh* :) Bærene får vente hehe. Det hlodt med engangsgrill i dag, men det er så unødvendig søppel synes jeg. Får satse på at de får inn kull i butikkene her også snart :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

grillkull i taket hørtes sært ut ;) hehe. Javel, du er påskeklar forstår jeg, hjemme eller bortepåske?

Hjemmepåske du vakre! Kjøpt inn gult stæsj siden jeg får besøk og så blir det godt med mat og fiskestang + pledd og "engangsgrill" og "kaffelars" + noen vedkubber ute på tjøme! Finne en lun krok på et svaberg og bare kose vårs! Livet er så vakkert når vårsola "flommer" Blått hav så langt øye kan se! Nei livet er en sann glede somme tider gætt!!

Skrevet

Hjemmepåske du vakre! Kjøpt inn gult stæsj siden jeg får besøk og så blir det godt med mat og fiskestang + pledd og "engangsgrill" og "kaffelars" + noen vedkubber ute på tjøme! Finne en lun krok på et svaberg og bare kose vårs! Livet er så vakkert når vårsola "flommer" Blått hav så langt øye kan se! Nei livet er en sann glede somme tider gætt!!

Blir helt opprømt av å lese innlegget ditt jeg :) Nesten så jeg fikk lyst til å fiske hehe. Grip dagen til det i morgen da, for torsdag blir det visst ruskevær over vårt ganske land. Skitt fiske da! :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Blir helt opprømt av å lese innlegget ditt jeg :) Nesten så jeg fikk lyst til å fiske hehe. Grip dagen til det i morgen da, for torsdag blir det visst ruskevær over vårt ganske land. Skitt fiske da! :)

Takker og bukker! Er så mange fine "huler" "lune" kroker på tjøme og har man med ved og litt "godteri" i sekken så er dagen reddet uensett! med et par vedkubber og "tennvæske" "ler" så får man den varmen man trenger! Sjø øretten er glupsk i disse dager og har mine "faste steder" Så håpet henger i hengende snøre"!!! Hva skal du gjøre da? Pusse på "plastelina"??? Båten deres altså? Har den fått noe navn da? Gleder meg til å høre om fremskrittet!! og bare spør! jeg elsker båtprat og annen prat!!

Skrevet

Takker og bukker! Er så mange fine "huler" "lune" kroker på tjøme og har man med ved og litt "godteri" i sekken så er dagen reddet uensett! med et par vedkubber og "tennvæske" "ler" så får man den varmen man trenger! Sjø øretten er glupsk i disse dager og har mine "faste steder" Så håpet henger i hengende snøre"!!! Hva skal du gjøre da? Pusse på "plastelina"??? Båten deres altså? Har den fått noe navn da? Gleder meg til å høre om fremskrittet!! og bare spør! jeg elsker båtprat og annen prat!!

hehe plastelina ja, vi har ikke døpt den enda, men jeg liker jo det navnet da ;) Først og fremst blir det vogna på oss i år. Min mann skal småpusse litt på den innimellom, mulig den skal stå på land denne sommeren også... Vi tar det som det kommer :)

Skrevet

I påsken griller man på bål, vet du ;)

jaja, skal nok finne noe hagerusk å brenne opp ;) På fjellet er det knallkoselig med bål. Pølser og appelsiner smaker aldri bedre enn da ;)

Skrevet

Tror det er normalt, dersom været tillater det. Grillet på mandag, det var kjempefint vær :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...