Gå til innhold

"det byråkratiske legespråket!! Påskehumor"

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

# pasienten har vært tidligere aktiv men har nå gått tilbake til rollen som husmor!!

#pasienten var iferd med å løpe etter briskebytrikken da hun plutselig lå på kne foran domkirken!!

# Det er sannsynlig at pasienten ikke kan bære ølkasser med fingeren så han sykmeldes for 14 dager!

#pasientens største problem er impotens så han søkes til jeløy kurbad for opptrening!!

# Pasienten var ute å gikk en tur i skogen da han også traff en elg som var ute på tur i skogen!!

# Han har for det meste kontorarbeide men også en del reisning i forbindelse med jobben!

#Pasienten er en 65 å gammel kvinne som ramlet overende på gaten men tilfellet ble komplisert da en lastebil kjørte over henne!

#Pasienten hører meget dårlig! Faktum er at han ikke hører noenting på venstre øye!

#Pasienten skal avholde seg fra all form for seksuell aktivitet til jeg kan ta imot henne!

#Etter at pasienten sluttet å røyke har hans lukt kommet tilbake!

#Pasienten sier at avføringen har samme farge som heisdørene i 3 etage

# pasienten har vært på fjelltur! nedkom med helikopter i går!

# Pasienten røyker 1 sigarett i uken! oppfordres til å innskrenke røykingen!

#Pasienten kan ikke få haken på gulvet

# Pasienten har begynt å få små te skjeer i avføringen opptill 15 -20 ganger daglig

#Pasienten skal trene i basseng om hun våger seg ned i bassenget! Taes opp på nytt om en uke!!

# Pasienten behøver 2 levendes personers støtte!!

# Pasienten har 3 barn! 3 jenter og en gutt!

# Pasienten føler seg bedre om han holder hodet bak nakken!!

# Pasienten sier at far og mor døde da hun var 12 år! De har ingen kontakt med henne!!

# Pasienten får allergisk reaksjon av bla annet jordbær,reker og flere av barna!

Skrevet

*LOL* Enormt mye bra!!

# Han har for det meste kontorarbeide men også en del reisning i forbindelse med jobben!

Det kan være mye sant i både reising og reisning ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

*LOL* Enormt mye bra!!

Det kan være mye sant i både reising og reisning ;)

Jeg elsker alt som har med "ordkløveri å gjøre" Misforståelser eller ord som ligner på andre! Måtte bare legge det inn! "humre" Må vaske litt innimellom her også dahh!! En liten øl og en sidevogn + litt kikking her! Får besøk klokken 21 00 så da må påskevasken være iorden!! "humre"

Skrevet

Jeg elsker alt som har med "ordkløveri å gjøre" Misforståelser eller ord som ligner på andre! Måtte bare legge det inn! "humre" Må vaske litt innimellom her også dahh!! En liten øl og en sidevogn + litt kikking her! Får besøk klokken 21 00 så da må påskevasken være iorden!! "humre"

Jeg ser deg for meg. Vedder på at du har ei fille stukket oppi bukselomma, en langkost i hånden og høøøy musikk i hele huset :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg ser deg for meg. Vedder på at du har ei fille stukket oppi bukselomma, en langkost i hånden og høøøy musikk i hele huset :)

Si meg er du "synsk"??? Ler! Du har så innmari rett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...