Gå til innhold

Hvor mye har du igjen etter betalte regninger?

Anbefalte innlegg

Gjest Billig Billy
Skrevet

Hvor mye har du igjen å leve for etter å betalt de faste kostnadene hver måned?

Gjest Billig Billy
Skrevet

Alene, eller tilsammens? Den summen holder vel lenge?

Skrevet

Det er da vel ikke nødvendig å starte enda en tråd om dette emnet? Det er da bare å lese den forrige tråden som ble skrevet det, så ser du hvor mye folk har igjen i mnd.

Skrevet

Det er da vel ikke nødvendig å starte enda en tråd om dette emnet? Det er da bare å lese den forrige tråden som ble skrevet det, så ser du hvor mye folk har igjen i mnd.

Noen tråder går stadig igjen vet du. :o)

Skrevet

Noen tråder går stadig igjen vet du. :o)

Jaja, men sååå identiske da...Noen kjeder seg mer enn andre:-)

Gjest Billig Billy
Skrevet

Det er ikke alle som sitter og leser hvert eneste innlegg her på DOL - hadde jeg visst at det var en tidligere post om det så hadde jeg selvfølgelig tatt en titt.

Selv om jeg har sett på tv2-nyhetene klokken 18.30, så forlanger jeg ikke at tv2 tar av 21-nyhetene fordi jeg så den forrige nyhetssendingen ;)

Skrevet

Alene, eller tilsammens? Den summen holder vel lenge?

Just me. Bor alene med barn.

Joda, det er mye mer enn jeg bruker iallefall.. Men, ok å kunne spare da ;-)

Er ikke så lenge moroa varer. Må snart over på rehab. penger, så da er det nok ikke så mye igjen nei =/

Skrevet

Det er ikke alle som sitter og leser hvert eneste innlegg her på DOL - hadde jeg visst at det var en tidligere post om det så hadde jeg selvfølgelig tatt en titt.

Selv om jeg har sett på tv2-nyhetene klokken 18.30, så forlanger jeg ikke at tv2 tar av 21-nyhetene fordi jeg så den forrige nyhetssendingen ;)

Er vel litt annerledes med nyhetssendinger som blir direktesendt, enn innlegg som står der til evig tid, så det blir vel en dårlig sammenligning, eller?

Bortsett fra det, er jeg enig i at man selvfølgelig ikke leser alle tråder her på forumet, men man kikker vel over overskriftene...

Gjest Billig Billy
Skrevet

Er vel litt annerledes med nyhetssendinger som blir direktesendt, enn innlegg som står der til evig tid, så det blir vel en dårlig sammenligning, eller?

Bortsett fra det, er jeg enig i at man selvfølgelig ikke leser alle tråder her på forumet, men man kikker vel over overskriftene...

Er innom en gang i blant, og skulle jeg bruke tid på å sjekke ut om det jeg lurer på er postet tidligere så blir det lite tid til annet enn DOL

Gjest Billig Billy
Skrevet

Just me. Bor alene med barn.

Joda, det er mye mer enn jeg bruker iallefall.. Men, ok å kunne spare da ;-)

Er ikke så lenge moroa varer. Må snart over på rehab. penger, så da er det nok ikke så mye igjen nei =/

Enten tjener du bra, eller så har du lite faste regninger ;)

Skrevet

Enten tjener du bra, eller så har du lite faste regninger ;)

tjener nok så bra i jobben, men nå er jeg sykmeldt, så jeg har max utbetalingen til Nav. Og har i tillegg barnebidrag og barnetrygd.

Skrevet

Er innom en gang i blant, og skulle jeg bruke tid på å sjekke ut om det jeg lurer på er postet tidligere så blir det lite tid til annet enn DOL

Det er derfor det finnes en søkefunksjon her da, men nå vet jeg at jeg bare er kverulerende, så jeg skal slutte nå:-)

Skrevet

ca 14 000

Det er så mye som vi andre har før vi begynner å betale regninger :(

Skrevet

Det er så mye som vi andre har før vi begynner å betale regninger :(

Ja, det er ikke mange årene siden jeg knapt hadde nok til å få betalt regningene. Men, så fikk jeg en kjempe god jobb, med veldig høy lønn. Nå har jeg sykepenger, så lønna ble mer enn halvert, og går snart over på rehab. Og går dermed ned ytterligere. Så jeg er glad jeg har hatt såpass til overs en periode, så jeg har greid å spare opp en del. Ligger dårlig an for fremtidig arbeid dessverre =(

Skrevet

Ja, det er ikke mange årene siden jeg knapt hadde nok til å få betalt regningene. Men, så fikk jeg en kjempe god jobb, med veldig høy lønn. Nå har jeg sykepenger, så lønna ble mer enn halvert, og går snart over på rehab. Og går dermed ned ytterligere. Så jeg er glad jeg har hatt såpass til overs en periode, så jeg har greid å spare opp en del. Ligger dårlig an for fremtidig arbeid dessverre =(

Jeg jobber ikke jeg så som regel går det på stumpene på slutten av mnd. Må bare hele tiden passe på at det er nok mat i fryseren og at jeg har penger til brød slik at minstemann får skolemat hver dag.

Skrevet

Jeg jobber ikke jeg så som regel går det på stumpene på slutten av mnd. Må bare hele tiden passe på at det er nok mat i fryseren og at jeg har penger til brød slik at minstemann får skolemat hver dag.

Det er ikke noe særlig. På høy tid at trygden justeres opp på lik linje med andre lønnsøkninger og ikke minst prisøkninger. Helt sprøtt at det skal være på denne måten, i dette rike landet..

Men, dette har vel du og jeg diskutert litt tidligere... (trygde-forumet)

hidi, the scorpion
Skrevet

Me too!

Skrevet

Hvor mange ganger skal dette spørsmålet komme opp for diskusjon? I svarte faen, det går vel an å følge med!

Gjest desverre.......
Skrevet

Hvor mange ganger skal dette spørsmålet komme opp for diskusjon? I svarte faen, det går vel an å følge med!

Følge med??nei det er mange som har ett liv og da har man ikke tid til å sjekke disse sidene i hvert forum flere ganger hver dag for å følge med..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...