Gå til innhold

Hvorfor må vi som ikke har råd til påskeferie

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Sytrå
Skrevet

...vente på at alle kommer ned fra fjellet igjen før de sender "Farmen"? Tv2 kjører Hotel Ceasar, Frustrerte fruer og flere andre faste serier, men akkurat "Farmen" tar de av i ferien? Hvorfor?

hare1365380455
Skrevet

Nå kan vi se påskekrim i steden for. ;)

Gjest Angola
Skrevet

Jeg sleit litt med å komme meg igjennom påskekrimmen i går. Tv 2.I allfall første del. Syntes det var litt vanskelig å få med seg sammenhengen. Men kanskje det var jeg som var trøtt?

Gjest Kari Sytrå
Skrevet

Men påskekrimen går ikke på samme sendestrekk som Farmen...

Skrevet

Påskerimmen kan da ikke måle seg med Farmen kan du skjønne! ;o)

Skrevet

Det var da også en merkelig vinkling på hvorfor det er ille at Farmen er tatt av i ferien... Som om TV2 har gjort dette bare for å straffe dere, det tviler jeg på...

Ellers er det deilig å slippe det sytet som foregår på TV2 tre dager i uka - det er jo ikke noe annet enn tull!

Gjest krim på tv
Skrevet

Jeg sleit litt med å komme meg igjennom påskekrimmen i går. Tv 2.I allfall første del. Syntes det var litt vanskelig å få med seg sammenhengen. Men kanskje det var jeg som var trøtt?

Opplevde det same som deg. Gledet meg til påskekrimen, men synes det var uoversiktlig og tungt å komme inn i. Tenkte, ja ja det er vel bare meg som er litt treg i oppfatningen.

AneM1365380603
Skrevet

Det er en fin anledning til å finne på noe sammen med familien. F eks spille noe med barna, hoppe i badekaret med sin kjære eller lese en god bok.

Jeg ser nå litt fram til Farmen selv da :o)

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Men vi kan vel lage vår egen "farmen" her. I dag velger vi storbonde. Mitt valg er GeirO

AneM1365380603
Skrevet

Men vi kan vel lage vår egen "farmen" her. I dag velger vi storbonde. Mitt valg er GeirO

Tror du han blir storbonde neste gang? Erin sa jo at valget blir overraskende. Jeg tipper det blir Ida eller Vigdis, men håper selvsagt at det blir Geir Ove :o)

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Tror du han blir storbonde neste gang? Erin sa jo at valget blir overraskende. Jeg tipper det blir Ida eller Vigdis, men håper selvsagt at det blir Geir Ove :o)

Nei jeg tror ikke det blir GeirO - det skulle bli noen som Torkel og mora hans kom til å irritere seg over... hvem er så det? Mulig det er Ida.

Men JEG velger GeirO

Skrevet

Det kan vi, og eg vet hvem som er morderen.

Gjest blame
Skrevet

Det kan vi, og eg vet hvem som er morderen.

The butler did it!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...