Gå til innhold

Katarinas verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble ikke rørt. :-/

Jeg er vel en kald fisk.;-)

Skrevet

tjaaaaaaa..... njaaaaaaaaaaaa...... nei, jeg ble ikke rørt.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Ble ikke rørt. Hengte meg opp i blondinefaktene og de bråavsluttede telefonsamtalene hennes, jeg.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg har bare sett bittelitt av dette. Jeg blir ikke rørt av snørrunger.

Skrevet

Hva i all verden skal man bli rørt av her?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva i alle dager? Tårene spratt? Av hva da? Skikkelig rørende at ei lita blondine sitter der og sier Herregud Herregud (eller hva det var slags påkallelse av høyere makter ho brukte) og ikke en gang greier lese seg frem til det som står på ei webside?

Og jeg må bare få sagt det, jeg er _veldig_ lettrørt, men dette ble bare flaut og dumt.

Skrevet

Hva i all verden skal man bli rørt av her?

f.eks minner om egen avslutning var grunn til at tårene kom i øyene på meg. Jeg ser jeg er sippete alene til nå, men ok det :)

Skrevet

f.eks minner om egen avslutning var grunn til at tårene kom i øyene på meg. Jeg ser jeg er sippete alene til nå, men ok det :)

Bortskjemte blondiner gjør sjelden inntrykk på meg:-) Ellers er jeg faktisk temmelig lettrørt:-)

Skrevet

Jeg har bare sett bittelitt av dette. Jeg blir ikke rørt av snørrunger.

Er det hun som var på en Oslo-tv (?) forleden dag? Synes noen skulle satt en stopper der jeg, begynte det ikke som et skoleprosjekt? Jeg hadde ikke likt om ungene mine blottla seg sjøl på nettet på den måten i alle fall. Ikke sikkert hun synes det er like stort stas når hun modnes litt mer....

mariaflyfly
Skrevet

Er det hun som var på en Oslo-tv (?) forleden dag? Synes noen skulle satt en stopper der jeg, begynte det ikke som et skoleprosjekt? Jeg hadde ikke likt om ungene mine blottla seg sjøl på nettet på den måten i alle fall. Ikke sikkert hun synes det er like stort stas når hun modnes litt mer....

Det siste tenkte jeg også. Men så syntes jeg ikke hun fremsto som den skarpeste kniven i skuffen heller. Jeg hadde ikke vært særlig fornøyd med det prosjektet hvis jeg var moren hennes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...