Gå til innhold

Brenne mp3-låter til cd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har fått låne en minnepenn med mp3-låter av en kollega. Han var sikker på at jeg hadde mp3-spiller, men det har jeg ikke. Jeg har brent låtene til cd med Nero, men det kommer ingen lyd. Har fått høre at den må rippes. Hvordan går jeg frem her?

Er helt blank altså, så du må legge ved en teskje i pakka. :-)

Lagt på data-forumet også.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hvis du skal spille av cd'en i en cd-spiller må du brenne i audioformat.

Gjest takpapp
Skrevet

Hei. vil anbefale deg å laste ned windows media player - f.eks fra www.filehippo.com (antakelig har du programmet) Om du åpner programmet, så trykker du på F3 - tasten, øverst på tastaturet. du velger : my folders and other I can access - og legger til musikken fra minnepinnen. Så kan du trykke på "burn" velger musikken og cden lages.

Skrevet

Hvis du skal spille av cd'en i en cd-spiller må du brenne i audioformat.

Takker!

Skrevet

Hei. vil anbefale deg å laste ned windows media player - f.eks fra www.filehippo.com (antakelig har du programmet) Om du åpner programmet, så trykker du på F3 - tasten, øverst på tastaturet. du velger : my folders and other I can access - og legger til musikken fra minnepinnen. Så kan du trykke på "burn" velger musikken og cden lages.

Takker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...