Mandolaika Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hei. Har fått låne en minnepenn med mp3-låter av en kollega. Han var sikker på at jeg hadde mp3-spiller, men det har jeg ikke. Jeg har brent låtene til cd med Nero, men det kommer ingen lyd. Har fått høre at den må rippes. Hvordan går jeg frem her? Er helt blank altså, så du må legge ved en teskje i pakka. :-) Lagt på data-forumet også. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hvis du skal spille av cd'en i en cd-spiller må du brenne i audioformat. 0 Siter
Gjest takpapp Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hei. vil anbefale deg å laste ned windows media player - f.eks fra www.filehippo.com (antakelig har du programmet) Om du åpner programmet, så trykker du på F3 - tasten, øverst på tastaturet. du velger : my folders and other I can access - og legger til musikken fra minnepinnen. Så kan du trykke på "burn" velger musikken og cden lages. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Hvis du skal spille av cd'en i en cd-spiller må du brenne i audioformat. Takker! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Hei. vil anbefale deg å laste ned windows media player - f.eks fra www.filehippo.com (antakelig har du programmet) Om du åpner programmet, så trykker du på F3 - tasten, øverst på tastaturet. du velger : my folders and other I can access - og legger til musikken fra minnepinnen. Så kan du trykke på "burn" velger musikken og cden lages. Takker! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.