Gå til innhold

panikk angst

Anbefalte innlegg

Gjest fly glede

Finner det tryggest å søke råd hos deg : Har veldig panikk ved flyreiser ,heis , tunneler og har nok det som kalles klaustroforbi .Unngått dette i 15 år og starter å reise med fly for 2 år siden med 10 til 15 mg vival /stesolid som hjelp: Vil jo oppleve noe og ikke minst oppleve noe sammen med min datter og samboer . Søker alt om alternativ medisin tankefelt terapi etc ,men hva kan hjelpe .Føler meg veldig dum for jeg vet jo at å fly ikke er farlig men er livredd for å få og skape panikk !! Finnes det en type medisin som virker bedre ?Blir veldig trett og sløv av stesolid .Hva med xanor ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/302047-panikk-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...