Gjest JC Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Er dette litt riktig eller helt talentløst? MANDAG: Bryst og triceps TIRSDAG: Biceps og mage ONSDAG: Rygg og skuldre TORSDAG: Bein og legger FREDAG : Bryst og mage LØRDAG: Rygg og mage SØNDAG: Hvile Jeg kjører bryst 2 ganger grunnet et spesielt program? og mage grunnet programm! Blir det helt feil eller? Har tenkt å kjøre kreatin samtidig, om det har noe å si? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JC Skrevet 21. juni 2001 Del Skrevet 21. juni 2001 Nei, dette så jeg var feil, sånn da? MANDAG: Bryst og triceps TIRSDAG: Rygg og legger ONSDAG: : Biceps og mage TORSDAG: Bein og skuldre FREDAG: Bryst og mage LØRDAG: Rygg og mage SØNDAG: Hvile 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semafor Skrevet 23. juni 2001 Del Skrevet 23. juni 2001 Nei, dette så jeg var feil, sånn da? MANDAG: Bryst og triceps TIRSDAG: Rygg og legger ONSDAG: : Biceps og mage TORSDAG: Bein og skuldre FREDAG: Bryst og mage LØRDAG: Rygg og mage SØNDAG: Hvile Hmmm, kjør i utgangspunktet hver muskelgruppe kun èn gang i uka... Dette gjelder også magen. 6 treninger i uka er dessuten for mye. Prøv f.eks: Mandag - Bryst, Tirsdag - Rygg, Onsdag - Fri, Torsdag - Skuldre/triceps, Fredag - Biceps/mage, Lørdag - Bein. Søndag - Fri Kjører selv denne "ukeplanen" for tiden, men bytter rundt på dagene med jevne mellomrom (ca hver 8-10 uke). Skal du på død og liv kjøre brystet to ganger i uka, så kan du ta det i tillegg til skuldre og triceps på torsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 25. juni 2001 Del Skrevet 25. juni 2001 Hei, dette kan være både riktig og feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.