Clay Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Hun var for smart, ja. Det er nok en erkjennelse både jeg og mange menn har måttet komme til opp gjennom åra. Snakker her om en viss type kvinner, som er utspekulerte, og har baktanker og reserveløsninger for det meste. Som ikke nødvendigvis er onde, men som er kyniske og beregnende. Og i møte med slike blir man ofte sittende igjen med svarte-Per. For egen del har jeg både sett og opplevd slike. Og kommer til å holde meg langt unna for framtiden. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Godt poeng. Slike folk burde råtne i Helvete. Skjønner godt hva du mener. 0 Siter
adelie Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Men hvordan kan du vite på forhånd hvem som er slik? Har du lært nok? *føler med deg* 0 Siter
Gjest kvinnsei Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Bitter??? He, he, det er patetisk med menn som tror de kan beseire kvinner. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Enig med både deg og Jølsen. Sjøl om noen av de ER onde! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.