Gjest SvimaMi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg gikk kraftig opp i vekt for mange år siden (40 kilo på under ett år) uten at det var fordi mine matvaner hadde forandret seg. Mitt stoffskifte hadde alltid vært høyt men jeg vet nå at det snudde etter at jeg fødte mitt tredje barn. Først nå, 16 år senere er jeg blitt diagnosert med lavt stoffskifte og må altså gå på medisiner for dette. Jeg drikker kun bris (farris m. lav kullsyre),svart kaffe,grovt brød, grønnsaker, frukt og nøtter hver dag. Jeg forsøker å spise 3 - 5 ggr per dag for å hjelpe forbrenningen min, men siden jeg er kronisk syk av en stress-relatert sykdom som gir smerter og ekstrem utmattelse, kan jeg ikke trene eller mosjonere som jeg burde. Finnes det mat som øker fettforbrenningen? Min BMI er 42. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nøtter bør du kutte ut omtrent, de inneholder vanvittig mye kalorier selv om de også inneholder en del sunt fett. 100 gram nøtter gir 5-600 kalorier... Utover det trenger du vel profesjonell hjelp til å finne måter å gå ned i vekt på og det håper jeg du finner. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thea89 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 jeg ville ikke kuttet ut nøttene.. men ikke spis mer enn en håndfull pr dag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.