Gå til innhold

Hvor mye har du igjen etter faste utgiftenr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kødder du, ikke sant?

*Flirer* Sannsynligvis. :o)

Skrevet

ca tusen

Er det om å gjøre å etterligne nick her, eller?

Gjest Bookwornn
Skrevet

Er det om å gjøre å etterligne nick her, eller?

Ja, er det ikke det, eller?

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, er det ikke det, eller?

Sudrik! Fryktelig irriterende :(

Skrevet

Hva mener du med faste utgifter?

Øh, ligger ikke det litt i ordet da? Strøm, telefon, husleie/lån, billån, forsikringer... Det som betales fast måndtlig eller kvartalsvis...

hidi, the scorpion
Skrevet

Get a life!

u too, sudrik!

Skrevet

u too, sudrik!

Men i all verden, glemte du å endre nick nå eller? Hva er det du ønsker å oppnå med dette da?

hidi, the scorpion
Skrevet

Men i all verden, glemte du å endre nick nå eller? Hva er det du ønsker å oppnå med dette da?

Skriver alltid under med eget nick. Du burde endre ditt!

Bookworm er nemlig et kjent og kjært nick, og du bør virkelig ha bedre fantasi til å klare å laget ditt eget...!

Skrevet

Skriver alltid under med eget nick. Du burde endre ditt!

Bookworm er nemlig et kjent og kjært nick, og du bør virkelig ha bedre fantasi til å klare å laget ditt eget...!

Unnskyld meg Hidi - jeg er den opprinnelige Bookworm (med M) og ikke Bookwornn (med to N'er) som hang seg på denne tråden her, og det var meg du svarte her sist. Derfor jeg reagerte på den sterke ordlyden fra deg, spesielt siden vi hadde en konstruktiv debatt om kristendom her om dagen;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Unnskyld meg Hidi - jeg er den opprinnelige Bookworm (med M) og ikke Bookwornn (med to N'er) som hang seg på denne tråden her, og det var meg du svarte her sist. Derfor jeg reagerte på den sterke ordlyden fra deg, spesielt siden vi hadde en konstruktiv debatt om kristendom her om dagen;-)

Uff da! Det var jo ikke meningen... *flau*

Irriterte meg bare over denne etterlignelsen av nicket ditt...

*en som vurderer briller sterkt...*

Ja, det var en fantastisk flott diskusjon, Bookworm!

Skrevet

Uff da! Det var jo ikke meningen... *flau*

Irriterte meg bare over denne etterlignelsen av nicket ditt...

*en som vurderer briller sterkt...*

Ja, det var en fantastisk flott diskusjon, Bookworm!

Å tusen takk - jeg var redd du virkelig myntet det innlegget på meg jeg:-) Nå ble jeg lettet her jeg satt... Slet med å se forskjellen på m og nn jeg på 100 nyeste, men jeg mente bestemt at jeg ikke har så dårlig hukommelse at jeg hadde glemt at jeg hadde sendt et innlegg... Etter mye studering, oppdaget jeg at det var to n'er:-) Og jeg HAR briller altså:-(

Flott at det er oppklart, en en fin påske, Hidi:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Å tusen takk - jeg var redd du virkelig myntet det innlegget på meg jeg:-) Nå ble jeg lettet her jeg satt... Slet med å se forskjellen på m og nn jeg på 100 nyeste, men jeg mente bestemt at jeg ikke har så dårlig hukommelse at jeg hadde glemt at jeg hadde sendt et innlegg... Etter mye studering, oppdaget jeg at det var to n'er:-) Og jeg HAR briller altså:-(

Flott at det er oppklart, en en fin påske, Hidi:-)

Beklager så veldig mye! Må visst lese nickene nøyere, skjønner jeg ;)

Ville bare ta vare på deg, vet du!

Kjempegod påske til deg òg, Bookworm!

Gjest mandolina
Skrevet

Øh, ligger ikke det litt i ordet da? Strøm, telefon, husleie/lån, billån, forsikringer... Det som betales fast måndtlig eller kvartalsvis...

Noen regner mat/husholdningsutgifter inn i de faste månedlige utgifter.

Vi har jo også utgifter til NRK, bredbånd, stell av graver på kirkegården. Faste utgifter kan jo også være til kredittinstitusjoner, hvor en har betalt ferie med kort, eller har kjøpt klær og betalt med kreditkort.

Det er så forskjellig hva en regner med til faste kostnader, og derfor vanskelig å si hva en har etter at alt er betalt.

Hilsen

Hilsen

Skrevet

Noen regner mat/husholdningsutgifter inn i de faste månedlige utgifter.

Vi har jo også utgifter til NRK, bredbånd, stell av graver på kirkegården. Faste utgifter kan jo også være til kredittinstitusjoner, hvor en har betalt ferie med kort, eller har kjøpt klær og betalt med kreditkort.

Det er så forskjellig hva en regner med til faste kostnader, og derfor vanskelig å si hva en har etter at alt er betalt.

Hilsen

Hilsen

Men det er jo også derfor det kan være så individuelt hva man sitter igjen med etter at disse er betalt da, det er vel egentlig det som er poenget. To personer med samme inntekt kan sitte igjen med forskjellig sum etter at "faste" er betalt, nettopp fordi den ene har minimalt med faste utgifter, og den andre har masse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...