Gå til innhold

Anskaffe rotte

Anbefalte innlegg

Gjest happy hamster
Skrevet

Ungene har lyst på en rotte, men vi er usikker på om min samboer som er allergisk mot bl.a. katter, kaniner vil reagere på dette dyret.

Er det noen med kjennskap til dette?

Skrevet

når vi hadde rotte før så fant jeg ut at jeg var allergisk. Aldri reagert på andre typer dyr før. Fikk utslett på hendene og røde kløende øyne..

Gjest livreddforsånt
Skrevet

skjønner ikke for alt i verden hvorfor skadedyr skal dras inn i hus ;)

jeg er livredd mus og rotter, barna til ei venninne av meg hadde to stk. faren i huset er allergisk for hunder og katter, han reagerte også på rottene, så heldigvis for meg, blei de plassert nede i kjellerstuen, slik at barna stelte udyra der nede

etter ca ett år var barna lei disse ufysene, så bur og rotter blei gitt bort gratis

Skrevet

når vi hadde rotte før så fant jeg ut at jeg var allergisk. Aldri reagert på andre typer dyr før. Fikk utslett på hendene og røde kløende øyne..

Samme her! Jeg fikk brennesle-aktige utslett på huden der rottene mine hadde vært nær. Ikke så stort problem i og for seg, for de forsvant raskt etterpå, og var ikke såveldig plagsomme - men jeg reagerte på de! Kan være andre som faktisk er allergiske kan få reaksjoner....

Mvh

Skrevet

Samme her! Jeg fikk brennesle-aktige utslett på huden der rottene mine hadde vært nær. Ikke så stort problem i og for seg, for de forsvant raskt etterpå, og var ikke såveldig plagsomme - men jeg reagerte på de! Kan være andre som faktisk er allergiske kan få reaksjoner....

Mvh

ja sånne fikk jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...